← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/25799

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nordas

Sukurta: 2008-08-18 16:12:41

Pirmi du stulpeliai tikrai patiko, o toliau- na, man būtų jų užtekę.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2008-07-01 21:48:37

...gydykime visuomenę nereikės gydyti jos narių

..pritariu By Zenui - reikia GYDYTI LIGOS PRIEŽASTĮ, O NE SIPMPTOMATIKĄ...Autoriaus buvo tokia mintis ir aš supratau...o žaismingas tonas pro šypseną tik pagyviną kūrinį...nematau nieko įžeidžiančio...

Vartotojas (-a): By Zenas

Sukurta: 2008-07-01 15:22:29

...nors serga visuomenė ,gydome atskirus jos narius...valdžios,karjeros,turto siekimas pasidarė pagrindiniu šiuolaikinio gyvenimo tikslu...nuolatinė įtampa,stresinės situacijos,nežinia dėl rytojaus ,didina žmonių turinčių psichinio-psichologinio pobūdžio problemų...nežiūrint to, tokių pacientų gydymas sprendžiamas supaprastintai-fiziniame lygyje, gydant pasekmes,o ne priežastis...
...Karile,jokiu būdu nenorėjau pasityčioti iš literatūrinių herojų...tiesiog jie atstovauja kaip ir minėjau vyraujančioms ligonių grupėms...menulio negalėjau pavadinti švelniau...kai jis žiūri į tave pro grotuotą langą...o dėl aminazino tai jį tikrai leidžia į šikną(užpakalį) :) čia aš nieno neišsigalvojau...
...gydykime visuomenę nereikės gydyti jos narių

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2008-07-01 12:51:04

Apie negalią [nesvarbu kokią -fizinę ar dvasinę] turintį žmogų negalima kalbėti su panieka.
Kodėl toks piktas žodynas: mėnulio snukis, šiknon aminaziną varo??
Nesuprantami šio teksto įtūžio motyvai? Tai nereikia gydyt susirgusio???

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2008-07-01 12:20:14

Su pykčiu išsakytas.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2008-07-01 09:36:58

šiknon amineziną varo
vietoj velykinės maldos

...sodriai ir vaizdingai...ir visas kurinys puikus...labai šauniai skamba...daug tiesos...