beskaitant nuomonė pasikeitė keletą kartų :) Bet galutinė: įdomi mintis, gal dar reikėtų kai kurias vietas pakoreguoti. Man bent jau užkliuvo "princesės marmūzė". labai jau neprincesiška:)
Neblogai, tačiau man ne iki galo patiko. Ir tas triumfo atodūsis toks per rimtas šiam kūrinukui, o ir šiaip labai jau šabloniškas ir burtininkas, ir pati princesė, ir net tas davęs į marmūzę.
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): semema
Sukurta: 2008-05-27 22:18:02
aha, likimo už nosies .... nepatampysi , keistai graudus, bet neblogai "patampė" .. :)
Vartotojas (-a): mildam
Sukurta: 2008-05-27 22:32:42
beskaitant nuomonė pasikeitė keletą kartų :) Bet galutinė: įdomi mintis, gal dar reikėtų kai kurias vietas pakoreguoti. Man bent jau užkliuvo "princesės marmūzė". labai jau neprincesiška:)
Vartotojas (-a): semema
Sukurta: 2008-05-27 22:44:29
labai čia gerai ir "marmūzė"....juk tokia čia ir "princesė" / užburta, netikra, parodija/
Vartotojas (-a): mildam
Sukurta: 2008-05-27 23:12:12
na taip, suprantu :) Tiesiog man ten pasirodė per grubu. Čia tik mano nuomonė :) gerai, kad yra kitų;)
Anonimas
Sukurta: 2008-05-27 23:14:21
Skaičiau ir nepajėgiau nesišypsoti, tokia linksma pasakėlė pasirodė, o pabaigoje še tau kad nori! Nesitikėjau:)
Vartotojas (-a): Barabas
Sukurta: 2008-05-28 08:44:21
Neblogai, tačiau man ne iki galo patiko. Ir tas triumfo atodūsis toks per rimtas šiam kūrinukui, o ir šiaip labai jau šabloniškas ir burtininkas, ir pati princesė, ir net tas davęs į marmūzę.