← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/24324

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): ančių virkdytoja

Sukurta: 2008-05-01 15:59:16

Daug tas lavonas pamatė. Šiaip nusprendžiau pasilaikyti kokį procentą gyvasties kai mirsiu, kad nors kiek valios savo išreikščiau. O kapinėse tikrai kažin ar geriau, kai dabar nardymai taip daug kainuoja, jam pasisekė, jį nemokamai ir taip gražiai išlydėjo kaip per jonines kokį degantį vainikėlį į gerą rytojų.

Anonimas

Sukurta: 2008-05-01 17:37:26

pavadinimas geras, pritraukia, taip ir įdomu, kuo ta istorija tokia puiki;]

visad žavėjausi autoriaus sveiku ironijos ir sarkazmo mišinio kūryboje. patiko kūrinys, stiprus, turi šarmo. daug. imu į mėgstamiausius. nenustojau šypsotis iki kūrinio galo, manau, kad įtaigumas čia nugalėjo viską.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2008-05-04 03:06:50

Ryškus ir įtaigus kūrinys. Viską geriausiai pasako pats tekstas, kuriame daug žavesio ir neužslėpto humoro atspalvių. Be mintijimų - patiko.

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2008-05-07 13:47:24

Belieka tik paantrinti visiems pagyrusiems ir pasakyti - vačiataišmaikštumas. Liuks.

Anonimas

Sukurta: 2008-05-01 23:07:08

na super, be žodžių.... neįtikėtinai žž savas stilius, žavu ir laisva. svarbiausia - nepretenzinga. lietuviškas jerome.k.jerome.
ypač gerai: saulė ryškiai brovėsi į gamtovaizdį - neįtikėtina kaip ir visa kita. ypač juodasis humoras.
ai, ką čia tuščiai burną aušinti - puiku :D
tiesa - nekomplimentas - pabaigos banalokos mintimi eilutės.
ps - Fintą galima ir į santrauką nukelt.