← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/23429

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): flaxas

Sukurta: 2008-03-31 10:02:46

Ačiū. Mėgstu teisingas pastabas. Bet taip pat pažadu, kad retesnių įvardžių neieškosiu. Manau, užteks atidžiau dirbti su dialogais :)

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2008-03-29 21:48:39

Istorija nuosekli ir įdomi, tačiau užkliuvo štai kas: kai kurių veikėjų vardai. Jie tam tikra prasme šiek tiek "štampiški" - užsieniečių knygose ir filmuose dažnokai tokie pasitaiko. Bet kūrinys ganėtinai įdomus, todėl visuma nėra prasta. Bet kita vertus autoriui dažniau reikėtų paįvairinti sakinių žodyną. Turiu omeny itin į akis krentančius veikėjų vardus, kurie tekste minimi per dažnai. Kad ir tas anksčiau minėtas Džo. Vardą gi galima pakeisti į bendražygis, bendrakelionis, ar dar kaip nors kitaip. Juk lietuvių kalba yra pakankamai turtinga, jog galima nuolat besikartojančius žodžius pakeisti kitais, retesniais, vaizdingesniais. Kadaise ir pats turėjau bėdų su itin skurdžia savo tekstų kalbą. Kartą nutariau paskaičiuoti keliuose puslapiuose nuolat pasikartojančius žodžius ir liaudiškai tariant "apakau" supratęs, kad tekstas atrodo nykiai kaip matematikos uždavinys, kuriame kartojasi vieni ir tie patys simboliai... Nuo to karto atidžiau ir šiek tiek vaizdingiau pradėjau raityti savo sakinius. Patarčiau ir tau sukurti meniškesnius, ne tokius lakoniškus sakinius, kad juose atsirastų daugiau spalvų, efektingo vaizdo ir visa kita...