← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/22473

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2008-03-01 08:32:49

Su sudėtinga struktūra, tačiau savo turiniu patikęs. Tiesa, pastebėjau kelias spausdinimo klaidas. Idėja kūrinyje įdomi. Ne prastai sužaista.

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2008-02-26 16:45:46

Na, gal jau yra skaitytojų, kuriems darbas tinkamas ir toks, koks yra:)
O ieškojimas - turbūt iki gyvenimo pabaigos nesibaigia.
Ir atidžiau perskaityk prieš dedant čia - palieki žioplų klaidų.
Ir dar - dėk į fantastikos skiltį, nes iki novelės dar reiktų paūgėti:) Atrodo tiek:)

Vartotojas (-a): Aistruolė

Sukurta: 2008-02-26 16:29:00

sunkiai paaiskinamais#

Vartotojas (-a): Aistruolė

Sukurta: 2008-02-26 16:28:05

mano toks stilius, realybe maisyta su fantastiniais, sunkiai nepaaiskinamais motyvais. gal dar formuojuosi :) ieskau :)
bet pazadu - galveleje verda daug koses, tik dar nemoku gerai uzmaisyti!

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2008-02-26 16:19:51

Fantastika?
Sunkiai apibūdinamas kūrinys - labai daug primaišyta ir Kristus, ir čigonė, ir erotinės nuotrupos, ir Minta, ir virusai. Prikimšta visokių biosrovės krūvių bei virusų. Ir net nepadorių pasiūlymų.
Šiaip jau labai užsižaista daugtaškiais - tas prastina kūrinį.
pasvėrus visus už ir prieš - gaunam pusėtiną, į fantastiką pretenduojantį kūrinį. Gal perdėm moteriškų emocijų kupiną, tačiau skaityti galima.
Linkiu sėkmės:)