← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/22365

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2008-03-01 08:23:08

Pritariu Barabui dėl tam tikro nelogiškumo šioje istorijoje. Vargu ar kas nors išdrįstų tarsi į kokį pikniką siųsti vieną žmogų į nežinomą, netyrinėtą pasaulį. Neteko girdėti, kad tarkim kokią Antarktidą ar Ameriką būtų išsiųsta vieno žmogaus ekspedicija. Jokios salos ar upės neatrado tik vienas žmogus. Atradėją turėjo lydėti daugiau žmonių. Tik astronomijoje atradimai dažniausiai vyksta pavienių tyrinėtojų dėka. Tačiau tik tie tyrinėjimai, kuriuos vykdant niekur nesiunčiami jokie žmonės. Manau, kad fiziškai tiriant netyrinėtus pasaulius niekas nerizikuos brangia technika ir žmogumi. Manau, kad paprasčiau būtų buve išsiųsti automatiškai valdomą kosminį laivą su kokiais nors robotais, o ne vieną žmogų.
Tekste yra ir kitų nelogiškumų. O ir pačios ekspedicijos idėja nėra labai aiški. Dėl ko viskas vyko?

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2008-02-26 16:40:44

Perkėliau į Fantastikos skyrių.
Na, tekstas turi savyje turi nelogiškumų: Kam siųsti vieną žmogų kažkur, o ne visą ekspediciją?
Ir šiaip jau toks betikslis skridimas. Vienu momentu pamaniau, kad sugrįžo atgal į Žemę.
Yra toks kūrinys - "Geležinių paukščių sala" ( autoriaus nepamenu ) - kažkiek susišaukia.