← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/21935

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Raktažolė

Sukurta: 2008-02-11 01:12:58

Jausmas. Tikras. Įsiskverbiantis. Galima pavydėti tai "vienintelei fėjai".

Aš - išryškintas, pabrėžtas - gal iš tiesų reikėjo visas eilutes pradėti Aš? Ir visai skamba, nors iš tiesų Aš, ir , nors ne per geriausia eilutės pradžia. Pavadinimas vykęs, bet kita vertus mane, pavyzdžiui, tokie atstumia skaityti - iškart suformuoja neigiamus lūkesčius.
Eilėraštis geras - patiko įvaizdžių (žiemos speigo, žiedų) prasmės kaita; bet pasirodė, kad viena kita visai nauja negirdėta metafora tikrai nebūtų pamaišius.

Visumoje - gražu, turi šarmo, bet gali būti dar geriau (sakau, tai todėl, kad manau, jog Cieksas - tikras kūrėjas, todėl ir lūkesčiai dideli).

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2008-02-10 18:14:43

Cieksikas romansą užtraukė :)... tu tik pamanyk.
Bet man tai labaiii gražu.

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2008-02-10 09:20:55

žiedlapių lietus... vasaros saulėlydžiuos paskęst... vienintelė fėja... - tai tiek daug kartų girdėta, tačiau, pasižiūrėjus į pavadinimą, sukritikuoti nesinori:)) Ir besikartojantis "Aš", toks iš principo nepriimtinas poezijoje, čia tik pabrėžia individualumą.

Didelė meilė Gyvenimui išdainuota. Iš visos širdies. Tuo ir nuostabus.

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2008-02-10 01:56:04

Nuostabiai "banalus", jei nebutu toks gilus ir su tokiu sarmu bei potekste. Slypi tame "banalume" parakas... Zaviuosi tokiu maytmo kampu... is ties.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2008-02-10 00:06:09

...man visai ne banaliai TAI SKAMBA , o lyg pilna šilto geismo GYVENIMO DAINA...

Anonimas

Sukurta: 2008-02-10 00:04:53

"Aš galiu tik amžiams ištirpti
Savo vienintelės fėjos delnuos"_
__nuostabu :)