← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/21768

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2008-02-06 15:50:19

Žmogus yra dulkė. Tad negali susitaikyti su tokiu apibūdinimu, todėl siekia pasirodyti labai svarbus bet kokia kaina.

Vartotojas (-a): Raktažolė

Sukurta: 2008-02-04 22:09:44

Žmogus - gmatos dalis, superkonkurentas. Vienos rūšys išnyksta, kitos atsiranda. Ir jas genetiškai jau ėmės kurti tas parazitas žmogus... Ir prikūrė pomidorų su lašišos genais, išvedė rapsą, sukryžmino ridiką su kopūstu.... o gamtos dėsniai vistiek lieka dar jam iki galo neįvaldomi ir įkandami. Čiūžt koks cunamis - ir baigta. Ir ne dėl gamtos ytada liejam ašaras. juk žmonių populiacija sparčiai auga. Gyvent visiems norisi. Galim pykti ant žmonijos, bet juk ir patys keičiam tą pačią gamtą, patys esam žmonijos dalis.

Tekstas skatinantis pamąstyti. Jei reikia keistis - pradėkim nuo savęs.
Čia mano žiupsnelis nuomonės; įkvėpė Jūsų tekstas pasisakyti.

Vartotojas (-a): borušė

Sukurta: 2008-02-04 20:42:07

parazituoja masėmis :)

Vartotojas (-a): borušė

Sukurta: 2008-02-04 19:38:10

aš ir neprašau, kad ji suprastų mano ašarų :) o mes ne tai, kad kaprizinga dalelė, bet į kuprą įsisiurbęs parazitas...

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2008-02-04 11:58:26

...Skaičiau tarsi gražią poemą, nuostabią POEMĄ apie gamtos ryšį su žmogumi - tokio gilaus kūrinio seniai ilgėjausi...nors apimtis nedidelė, bet GELME IR INTELEKTUALINIU SVORIU - TAI VISA KNYGA...dėkoju...