← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/21648

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Aistruolė

Sukurta: 2008-02-05 04:36:58

aciu uz issamu komentara, tikrai padeda.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2008-02-05 00:33:12

Mėginta vaizdus perteikti kinematografiškai, tad priminė kažkokio scenarijaus pradžią siaubo filmui. Tačiau kaip ir pastebėjo kiti komentuotojai, darbas blankus ir be įtaigos. Novelė arba miniatiūra (neaišku į ką čia mėginta taikyti) būtų buvusi kur kas efektingesnė, jei autorė būtų pasistengusi veiksmo pabaigą bent užbaigti netikėtai, efektingai: tarkim kieme būtų apsireiškęs visai ne šuo o kas nors keistesnio arba pasakojimo pabaigoje iš mašinos būtų iššokęs koks nors neįprastas sutvėrimas, arba, jei tame keistame ir paslaptingame kieme nebūtų paminėtas joks šuo, o koks kitas pakankamai žemiškas padaras arba žmogus, paaiškėtų kad "vėžėčias" vairavo ištiesų fantastinis sutvėrimas. Visgi tikiu, kad autorė gali sukurti ir įtaigesnį darbą. Šis fragmentiškas ir neišbaigtas darbas tarsi įžanga į solidesnį kūrinį.

Vartotojas (-a): Aistruolė

Sukurta: 2008-01-31 20:20:49

aciu!

Vartotojas (-a): Pilvotukas

Sukurta: 2008-01-31 22:55:31

Gal cerberis, gal baskervilis, abu dingo.

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2008-02-01 08:24:22

Tikrai, kad be paaiškinimo. Jokios minties, net skerdynių vaizdas visiškai blankus. Tuščias darbas.

Vartotojas (-a): Aistruolė

Sukurta: 2008-01-31 18:46:59

atsiprašau už gramatines klaidas, dabar matau jas, bet negaliu pakeisti...