← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/20290

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-12-17 22:44:28

Sakiau su vampyrais nedraugauti, o tu nepaklausei....

Vartotojas (-a): Heart

Sukurta: 2007-12-17 18:01:56

"Mano meilė mano kančia
Ir džiaugsmo ir skausmo po lygiai" gražiai nuskambėjusios eilutės. Originalu.

Vartotojas (-a): fizrukė

Sukurta: 2007-12-17 17:07:58

Įdomus sprendimas - pralošt likimo neįmanoma, tai kokios to žaidimo taisyklės??? Nejaugi visuomet laimi - rudaakio vampyro glėby... :)

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2007-12-17 12:09:21

pralost likimo- neimanoma... bijau, kad tai tikrai- tiesa... gal net vienintele???? Idomiai....

Anonimas

Sukurta: 2007-12-17 08:26:45

Gana įtaigiai. Patiko.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-12-17 02:14:07

...Aistringom ryškiom spalvom nutapytas paveikslas- AKIMRKOS RIKSMAS sakyčiau tobulai vangogiškai prabilęs...labai stiprus gražus kūrinys...

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2007-12-17 00:34:15

Ačiū Shakida už seksualų komentą. Labai gaila, bet mano sieloje buvusios beribės tuštumos šiame eiliuke aš niekaip negaliu pakeisti į seksualią ir visai neberibę gelmę. :-)

Vartotojas (-a): shakida

Sukurta: 2007-12-17 00:18:15

Vampyras gana įdomiai čia figūruoja.. tačiau stilistiškai siela, širdis ir jausmai kaip įvaizdžiai vienas šalia kito labai silpnai skamba. manau juos reikėtų koduoti kitais žodžiais, o skaitytojui leisti tik numanyti, kad tai siela, kad tai jausmai ar širdis.. pvz antroj strofoj "sieloj" keisčiau į "gelmėj", o žodžio beribė iš vis atsisakyčiau, taip būtų seksualiau, paslaptingiau... o dabar visos strofos apie ta patį, nėra koncentruotumo, todėl silpsta jausmas, kuriuo norima iškalbėti subjekto būseną.

Vis dėlto labai šauni paskutinė eilutė - puiki, būtent ji koncentruota, glausta, stipri ir daug pasakanti. manau tokiomis mintimis išbaigtas turėtų būti visas kūrinys.