← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/20238

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-12-15 23:09:41

Budizmas Zen budizmas.

Kas svyruoja tarp sąlygotos laimės(laisvės) ar skausmo, mėgimo ar nemėgimo, tas pastebės nedaug to, kas ištiesų vyksta.
Budizmas, ZEN budizmas.

Mąstyme yra (susikuria) gera ir bloga, mąstyme susikuria gyvenimas ir mirtis. Mąstyme yra ir visata ir jos šeimininkas. Be mąstymo nėra nei visatos nei Budos, nei Dharmos. Viskas yra viena o viena yra Tuščia.
Budizmas, ZEN budizmas.

Suvokti Tuštumą ir pasiekti Tuštumą yra du skirtingi dalykai. Jei kartą pasieki tuštumą, ją pasieki visam laikui. Tikrasis zenas reiškia tapti Aiškiam.
Budizmas. Zen budizmas

Kai suvoksi savo tikrąjį kelią, tada tik eik ir atidžiai stebėk savo žingsnius. Neprisirišk prie to, kas yra kelkraštyje. Eik tik pirmyn.
Budizmas, ZEN budizmas.

Kol atminsime, kad kiekviena mūsų suteikta prasmė yra subjektyvi, tol klaidų išvengsime.
Dao filosofija

Ir laiko, ir įgudimo atžvilgiu tikrasis darbas susideda perpus iš pastangų ir iš
žinojimo, kada veiksmui leisti vykti savaime.

Dao filosofija

Kiekvienas poelgis yra tinkamas vykstantis (, jei vyksra) darnoje su vieta ir laiku.
Dao filosofija.

Joks veiksmas savaime nėra nei blogas, nei geras. Svarbu tik ketinimas. (jį darant)
Budizmas Zen budizmas.

Tikras Tuštumos pasiekimas reiškia, kad visas mąstymas nutrauktas. Nėra nei mėgstamų, nei nemėgstamų dalykų.
Budizmas, ZEN budizmas

"Suvokti Tuštumą ir pasiekti Tuštumą yra du skirtingi dalykai. Jei kartą pasieki tuštumą, ją pasieki visam laikui. Tikrasis zenas reiškia tapti aiškiam."
Budizmas. Zen budizmas

"Kol laikysies įsitvėręs troškimo pasiekti nušvitimą, tol niekad jo nepasieksi."
Budizmas Zen budizmas.

Visų galių šaltinis yra jumyse pačiuose.
Dao filosofija


____________________________________

Lyg laukiant Aiškumo, lyg belaukiant savo valios ir ieškant savo kelio vidiniu žinojimu, bet tik intuityviai; ir lyg dar vidiniu žinojimu jaučiant, tačiau nežinant, kad laukiama To - Aiškumo.

gražus kūrinys; Pasiimu; (ir apsikritai, smagu skaityt jūsų kūrybą.)
:)

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2007-12-15 21:55:53

vėpsančios zylės
raštų laukimą tuksi
tavo languose

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-12-15 19:07:24

... akinantis veržlumo akimirkos pražydėjimas...patiko...

Vartotojas (-a): Heart

Sukurta: 2007-12-15 14:17:05

Ramybe pulsuojantis

Vartotojas (-a): tatoo

Sukurta: 2007-12-15 13:04:16

Geras, gražus ir tvirtas kūrinys.