Kad ir kūrinys proza, mano nuomone tai lyg santrauką, apie būtų rašomas kūrinys, vaizdinių ir minčių užfiksavimas, kuriuos autorius norės įtraukti į kūrinį, arba, kurie sudarys kūrinį, gal eilėraštį, gal prozą; Čia lyg užsimetimas greitas plaukiant vaizdiniams; scenoms kurias paskui autorius pamatys metaforoms įvaizdžiais. ( o ypatingai žinant kaip jūs rašote, jūsų kūrinius kiek skaičiau, esame apie tai truputį kalbėję jei pamenate, (žmogus tada illi slapyvardžiu), kaip šauniai ir originaliai savitai parenkate metaforas, įvaizdžius, pasirinkdama meninės išraiškos priemones kai žinau, autoriau slapyvardžiu /Styga Paskenduolė/ ---- tai atrodo, kad čia tik medžiaga būsimam kūriniui, forma, gal proziniai poezijai, o gal ir ne, bet tik medžiaga atėjusi pasimačiusi, apsireiškusi... ir greitai užrašyta - atsižymėta.))
lengvai skaitosi ir sklandžiai, bet apybraiža atrodo; kūrinio apybraiža, toksai - mintys, "ligoninė" interpretacijoj, ekspromtu.
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): kvinta
Sukurta: 2007-12-10 20:41:09
Kad ir kūrinys proza, mano nuomone tai lyg santrauką, apie būtų rašomas kūrinys, vaizdinių ir minčių užfiksavimas, kuriuos autorius norės įtraukti į kūrinį, arba, kurie sudarys kūrinį, gal eilėraštį, gal prozą; Čia lyg užsimetimas greitas plaukiant vaizdiniams; scenoms kurias paskui autorius pamatys metaforoms įvaizdžiais. ( o ypatingai žinant kaip jūs rašote, jūsų kūrinius kiek skaičiau, esame apie tai truputį kalbėję jei pamenate, (žmogus tada illi slapyvardžiu), kaip šauniai ir originaliai savitai parenkate metaforas, įvaizdžius, pasirinkdama meninės išraiškos priemones kai žinau, autoriau slapyvardžiu /Styga Paskenduolė/ ---- tai atrodo, kad čia tik medžiaga būsimam kūriniui, forma, gal proziniai poezijai, o gal ir ne, bet tik medžiaga atėjusi pasimačiusi, apsireiškusi... ir greitai užrašyta - atsižymėta.))
lengvai skaitosi ir sklandžiai, bet apybraiža atrodo; kūrinio apybraiža, toksai - mintys, "ligoninė" interpretacijoj, ekspromtu.