← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/19899

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2010-04-19 23:59:33

gražūs nes maži
kai dideli - pradedi bijoti

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-12-05 00:09:12

Šuo yra berniukas, o katė yra mergaitė, taip sako vaikai; Tačiau visų gyvybės formų neužaugę vaikai įskaitant ir žmogaus atrodo panašūs, turi kažką bendro - smalsumą žaismingumą, jie nežino pavydo ir turi gyvenimo džiaugsmą, kol jie nesako aš noriu, jie sako Tadas nori, Tadui nepatinka, Vida nori, Vida jau pavalgė; o paskui atsiranda atsakomybė ir primestas ne iš vidaus, o iš pasaulio aprašymo pavydas, kuris yra veikiantis, žmonės sugauti tos būsenos, ir ji jų nepaleidžia, tai vadinama ego, kurio visiškai nereikia atsisakyti, jo nebus tik mirus kūnui, tačiau kurį reikia vėl išlaisvinti iš tų visų būsenų, kurios yra ne iš vidaus, o atėjusios iš išorinio pasaulio ir laiko sugavusios vidų - kuris išlaisvina savo aš - ego nuo visų šių būsenų kuriose yra sugautas tampa laisvu; Tokiu kokiu buvo bet jau žinančiu; Užaugęs šuo jau nebebūna panašus į mažą šuniuką, o išminčių, ir šiaip pagyvenusių žmonių yra, jie turi tokią galimybę; BET ČIA DAR NE LITERATŪRINIS KŪRINYS; jame nėra išvystyta mintis; nors, ilgesys sugrįžti į save laisvą, yra išsakytas.
Žmonės žiūri į mažą šuniuką, kačiuką, zuikutį, vaiką ir patys suvaikėja - emociškai; tai juose kalba ilgesys, vėl sugrįžti į save laisvą emociškai, jau su turimu žinių bagažu; į tą vaiką, kuris dar buvo, be žinių bagažo, turėjo - įgavo supratimą, ir tikrindamas kažką ką suprato atmesdamas, kažką palikdamas jį įgavo žinių bagažą - žinojimą, savo gyvenimo patirtį, kuri nėra tokia - kuri gali duoti dvasinę laisvę - būsena, įgydami sumokėjo dvasine laisve.

/Dvasinės laisvės ilgesys, kuri gyvena - (o) tavyje - kiekviename iš mūsų, laike, tame vaike kol jis buvo kaip visi gyvybės formos maži vaikai - smalsūs, žaismingi, laimingi - patenkinti gyvenimu - būsena - dvasiškai laisvi; Dvasinės laisvės - gyvenimo pilnatvės ilgesys > Kokie gražūs, .... maži (yra pasakyta grožis išgelbės pasaulį, pasaulis tai kiekiename iš mūsų - žinojimas;/ ---- paaiškinimas komentaro - išsamus komentaras aukščiau;
YRA NAMIOKAS - užuomina į mintį, bet nėra paplėtotos - išsakytos minties; KŪRINIO NĖRA; ar ne? ar yra? tik mintis, kažkokia užuomina į mintį; (kiekvienas atsineša į tą pasaulį kažką savo - paskui visi supanašėja.)

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-12-04 23:56:53

gražiai skamba frazė: maži šuniukai pūkuoti.
Užaugę - rusišku terminu atrodo ne kokie...