← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/19793

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2007-12-02 13:44:52

,,Rašydami kitiems, mes neturime teisės aplenkti savęs"
Ačiū šitai minčių kalvei.

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-12-02 16:23:18

Skaitydama ir aš sustojau prie šios minties, tad tiesiog trečiąjį kartą jau nebekartosiu...
Tik N-tąjį kartą vistik pasikartosiu - puikiai esate įvaldęs plunksnos meną, Pelėduk...

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2007-12-03 02:30:51

...:))) ir Giedres komentaras- puikus...- nemoku taip:)))... einu...LABANAKT- sapnuosiu--- gal karieta??? (tiesa pasakius, noretusi bent sapne pabuvoti...) Ji tokia............nesakysiu, kokia....:)))) (daug visko joje...- beveik, netgi, paslaptinga...). Ach, noretusi daug ka pasakyti, tik su ta mano sneka... nelabai kas iseina.... geriau- pasiklausysiu:)))) ACIU. Pabuvusi pas Jus susylu ir sypsausi, pasijauciu taip, tarsi vaziuociau kartu ir klausyciausi, klausyciausi...:)))

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-12-02 21:15:37

Kūrenasi karietoje ugnis
Ir bočiai keią į namus parodo...

Va, ko ieškojau taip ilgai Šventos Viktorijos kalnuose, radau ČIA PAS PELĖDĄ...Dzievulėli Tu mano, argi ne dzyvai...dabar jau viskas man aišku...Dar noriu kelis žodelius apie savo gaidį Vycka pasakyti - seniai mes jį turime,dar nuo sovietinių laikų užsilikęs.Ankščiau buvo gaidys, kaip gaidys, bet perestroika visai jį sugadino -visas pasipūtė, išpuiko - tik apie Briūselio kopūstus šneka, kaip išprotėjęs ir dar visokių didybės fantazijų pilnas - tai kartais mes ant jo pykstam ir ožiu pravardžiuojam...

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2007-12-02 15:07:18

"... Kai poetas stengias parašyti kitiems, aplenkdamas save, nemanau, kad galima sulaukti pagarbos tokiai lyrai.. Mylėk save, o per save visą tai, kas tavęs laukia..."
Taip, Pelėda. Kūryba - širdies kalba. O jeigu viduje nieko nėra, tai nieko ir kitiem nepasakysi.