← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/19762

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2007-12-01 15:00:58

,,Hėgelis irgi nebegalinis"
o skaityt norisi be galo

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2007-12-01 12:09:00

...Ir vėlei meilė artimo tarp mūsų bus gyva....Taip cykiai gera šį baltą rytą...Su Adventu, Pelėda. Baltos ramybės, artimųjų gerumo, kūrybinės palaimos ilgųjų vakarų prietemoj.

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-12-01 10:12:31

Cykiai gera ir man sušilti prie Pelėdos kūrybinės ugnelės...

Anonimas

Sukurta: 2007-12-01 09:07:52

Gražiai Jūs apie Poeziją:"jautri ir kaprizinga panelė...":-)
Džiaugiuosi aš, kad pradėjau dieną "Lauknešėliais Radijo Karietai". Paskaičiau, o dabar eisiu "kapstytis savyje", nes man tai patinka:-)
Gera Jūsų filosofija, Pelėda. Suprantama ir priimtina. Ir eilės puikios.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-12-01 22:33:42

Labai smagu čia pabūvoti, prie Jūsų ugnelės pasišildyti, gražaus giedojimo pasiklausyti...arba tiesiog cykiai pasėdėti, padūmoti...gera...O dar tas Anos gaigys Petka man neišeina iš galvos - va pas mane yra gaidys Vycka, tai gal sakau reikėtų abiems jiems susitikti...žinau, kad pešis, žinau... bet tegu...iš to ir visas įdomumas kyla...smagu čia buvo paviešėti...labai dėkoju už puikią viešnagę...

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2007-12-02 02:27:13

zinote, atrodo- visi mes uzbegame... pasidziaugiame Jusu labai idomiu ir isradingu pasakojimu..., kuriame tiek silumos ir isminties... silta, silta. silta pas Jus.... stebiuosi ir negaliu atsistebeti:))))