← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/19750

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): ilgesinga

Sukurta: 2008-04-30 14:00:02

O man visai patiko.
"Tartum vakarą saulė nurimsiu", "Beveik nejudu tartum šešėlis"- kažkuo artimos mintys.
Jausmas reiškiasi toks, koks yra,- su priešpriešom, su paradoksu.

Vartotojas (-a): tyluma

Sukurta: 2007-11-30 21:04:15

Labai jausminga,išgyventa,tikra.
AČIŪ.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-11-30 20:22:18

tai gi, labai dažnai yra pasakoma; Kūrinys stalčiui, aš pasakiau kūrinys nu ir kas? jis reiškia pakibęs ore, neišbaigtas; papilstyta ir tiek, bet gal neįžvelgiau minties tarp tų prieštarų kurios yra kūrinyje; ilgiuosi, bet nesiiliu, einu, bet stoviu, ir t.t. ; (tai mano nuomonė) na pagalvojau, kad gal nesupratau, gal yra ir mintis kuri dotų išbaigtumą; čia atsakė autorius Saulės zuikelis; taip supratau, kad tai klonas jūsų, o kitaip gi kaip jis gali atsakyti. (džiaugiuosi, kad nesupykote; o aš jau galvojau, kad tai jūs atsakėte; ) vis tik manau kad raiška labai primityvi; (tai tik mano nuomonė, apie kūrinį, galvoju,, kad netaktiška būtų ir lysti į jūsų asmeninius gyvenimiškus jausmus, ir patalogiška jus tapatinti su lyriniais herojais kūrinyje; )

Vartotojas (-a): jasilioniukė

Sukurta: 2007-11-30 20:07:56

kvinta, išmokite į pasaulį žiūrėti kiek paprasčiau. Kuriu ne tam, kad parodyčiau kokius meninius efektus moku panaudoti, tiesiog į eilutes lieju tai - apie ką mąstau. Tačiau jūsų kūriniai tikriausiai labai neprimityvus. Džiaugiuosi.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-11-30 19:59:00

Saulelės zuikelis Parašė komentarų: 15 2007-11-30 19:49:50
nu ir tas, kad be galo jausmingos eilės, nu ir tas, kad lyriniam herojui skauda, nu ir tas, kad jei kas neturi jausmų, tai gali ir nerašyti panašių komentarų. Puiku, jasilioniuke. Pasiimu.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-11-30 19:24:46

nu ir kas?