← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/19654

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2007-11-28 13:56:47

Labai patiko gaublys ir spjaudymasis . Galingai pasakyta.
Laukiam rytdienos.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-11-28 13:47:36

Gražiai ir maloniai skaitosi...daug žaismingumo,lengvo jumoro ir gilios išminties, filosofiškai persipinusios su poetika- man labiausiai įkrito į širdį Pelėdos žodžiai : Kai atsiranda matymas, kad atsinešus gaublį, galima apspjauti visą pasaulį, tai, turbūt, negerai, ...TUOS ŽODŽIUS PASIIMU...

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2007-11-28 16:31:04

nulenkiau galvą stalui,
juk čia negalima praleist nė vieno žodžio.

Anonimas

Sukurta: 2007-11-28 12:26:20

Pritariu ir aš Kaimynui- šį sykį daug gilių pamąstymų, kurie verčia sustot ir pergalvot...
"Tai, ko vertas žmogus, vaikšto paskui jį"- štai ši mintis man patiko, įsirėminsiu ją :-)
Susikaupimo minutė taikliai aprašyta "...stovėjaupalenkęs galvą stalui."
Patiko, Pelėda, patik, kaip ir kitos novelės.

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2007-11-28 11:26:40

Labai jau asmeniškas darbas - tad vietomis, atleiskit Pelėda, nelabai galiu suprasti. Tačiau turiu pritarti Kaimynui, kad yra puikių minčių, kurios verčia stabtelėti ri atsikvėpti.

Anonimas

Sukurta: 2007-11-29 13:28:15

Štai, Pelėda, grįžau šiandien į Jūsų Vakar. Buvau pas Tauriją prie Šventos Ugnies, pasėmiau rieškučias žarijų (tikiuosi, tai nebus "įvardinta vagyste" :-) ) ir atnešiau į Vakar. Ar ne jų ieškojote kišenėse?
Tegu šildo Vakar. Gal ir čia Ugnelę galima bus įkurti?..
O Harker karieta?..Jos neliks, jei nebus joje Pelėdos, to gero ir išmintingo paukščio...Nes tai Pelėdos karieta, ir visai nesvarbu,kaip ją pavadinsime. Ji buvo, yra ir liks Pelėdos.

Anonimas

Sukurta: 2007-11-29 14:46:55

Ir dar...tos eilės apie besileidžiančią saulę, jos man labai patiko. Tik nežinau, kieno jos. Ar tai ištrauka?