← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/19474

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-11-23 23:59:18

Daug išminties, oi daug gražios ramybe ir meile dvelkiančios išminties čia pasisemti galima...ir kaip gražiai apie Žalią Žolę - iki karalystės pakilėta Ji ...ačiū ir už kalnų Pušelę Pasakoj paminėtą...smagu ir jauku čia...

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2007-11-23 22:30:26

Tokia mano dalia...Tik įsižiūriu ir nuvilioja. Taigi ir tą novelių ramybę ir jaukumą šaltais priešadvenčio vakarais reiks jau dalytis su Angelu.
Bet palauk...ar girdėjot, kad džiaugsmas, pasidalintas su artimu, padvigubėja :) Taigi...laukim naujų Pelėdos novelių...Ramybės ir kūrybos palaimos Pelėdos uoksui.

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-11-23 21:47:22

Kariliuk, neskausma mudvi, neskausma... Taip - man patinka vakarinė Pelėda: šiltas, švelnus, diplomatiškas paukštis, giliomis akimis, skrodžiančiomis tamsą, uždegantis gęstančius laužus ir ant savo sparno atnešantis - ramybę ir jaukumą vakarui... Pretenduoju tik akimirką pabūti po Pelėdos sparnu... Ir palydėti šį paukštį žvilgsniu į uoksą - kur nenuilstanti jo plunksna Žaliajam laikraščiui įkvėpia gyvybę... O išaušus rytui - lauksiu balto pašto balandžio, kuris atneš dar kvepiančią spaustuvės dažais naują novelę...
Ir pabaigai - jau savam stiliuj - papostringausiu: man mamytė kadais sakė, kad paskui berniuką ir troleibusą nebėgti - atvažiuos kitas ir inlipsi :)... Mamytės dabar klausau, nors kadais savaip dariau. :) Na čia čiut čiut ne į temą... Nu pavėlavau į troleibusą, nu pavėlavau...... Laukiu kito... Veiziek, ašei stotelėj... Nespeškim, a? Įkalbėjau?

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2007-11-23 19:40:18

Besparni Angele, kas Tau taip leido??? Vakarinė Pelėda - mano. Jeigu dar bent sykį pretenduosi -kausimės. Mano - ir viskas. Arba kautynės.

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-11-23 19:13:46

O man tiesiog patinka vakarinė Pelėda - dabar 19:13 (gal daugiau)... ir tai toks geras vakarinis pasiskaitymas... todėl visuomet tai ir atidedu vakarui... :) Ačiū.

Anonimas

Sukurta: 2007-11-23 14:35:43

Glaudžiu :)