Nuostabiai pataikėte. Va tą ir rašiau. NUOSTABIAI LOGIŠKA FILOSOFIJA. Folosofija logiška nebūna (o jei ir būan - tai labai retai). Pagarba Jums. Ir ačiū kad skaitot.
*
jausmas diktuoja mums daug įsakmiau negu protas
Apie aistras Montenis
*
Bet kokia natūrali būsena yra tuo pat metu teisinga, ir patogiausia.
/Montenis apie aistras /
--------------------------------------------------------------------
Mokytojas tik sekančios mokymosi pakopos mokinys; aukštesnė mokymosi klasė - MOKYTOJAS- tas pats mokinys tik jau tarkime antrokas - žinantis ką turi išdėstyti mokiniui - taip, kad mokinys dėsnį suprastų ir suvoktų;
O tikrasis Mokytojas yra Kiekvieno Protas - jo pasirinkimas; (pasirinkimas jame) visa kita egzistencija kurioje jis egzistuoja ir kurioje rinkdamasis mokosi savęs;
*
Neteisinga atleisti jaunystei malonumų vaikymąsi ir kliudyti senatvei ieškoti jaunuose paguodos.
/ apie gyvenimą ir likimą Montenis/
Senis prašantis paguodos, jau nieko nebesimoko, jis jau miręs (mokymosi atžvilgiu.); Jaunimas dar tik geria pasaulio aprašymą, tenkindamas aistras; jei ko mokosi, kas mokosi, tai jas suvaldyti - kontroliuoti; jaunystė energijos metas, senatvėje aitros mažiau ne todėl, kad išmintis, o dėl to, kad energija išdegus; Mažiau energijos silpnesnės aistros; energija ir aistra tai ne išmintis, tai tik benzinas iki žinojimo - privažiuoti;
P.S.
daug kur nesutinku čia su mintimis, KŪRINYS - MINTYS; filosofinis; tokio pobūdžio, toleruoju, kad gal kieno nors ir toksai žinojimas, bet jis man svetimas iš esmės; (Kitoksai modelis; ) šiek tiek išsamiai kas ir kame;
skaityti žinoma įdomu, prisimeni kaip matai, t.y. palygini; bet nesąmonės,; nors ir sąmonės, interpretuoti galima, kad senatvė jaunystei duoda pasaulio aprašymą, kaip jaunystė kūdikystei, tačiau jau kaštono riešute yra medžio informacija; tai egzistencija - protui suprantančiam pasaulio aprašymas, bet tai nėra tikrasis žinojimas, o mokymasis, mokosi tokios sąvokos kurios jau daugiau apima tikrąjį žinojimą - sąmoningumą;
tai gi seni prašantis paguodos, tikrai nieko nebesimoko; jis tik ant įpročio pavadžio būti ne vienas; taip įprato jis per gyvenimą; jis įpročio nelaisvėje; Visą gyvenimą tikėjęs iliuzija, kad jis ne vienas; visi seniai tame inkščia, jie iliuzijos aukos;
ačiū vartotojau niku meška, kad apsilankėte; aš irgi skolinga nelikau; gilinausi; gražiai su šituo jūsų kūriniu pasielgiau; nu jeigu ne, eik "velniop";. (aš vis tiek neapgailestausiu; jeigu jis blogas, tau pasirodys.)
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Raktažolė
Sukurta: 2008-10-27 15:36:44
Gerai pasakyta. Kad taip iš to kokią novelę parašius.
Vartotojas (-a): meška
Sukurta: 2007-12-17 11:50:22
Ačiū, Anna. www.zaidimai.com.
Vartotojas (-a): Barabas
Sukurta: 2007-12-17 08:35:23
Stipriai. Užkabino. gerokai. kažkur ten.
Vartotojas (-a): meška
Sukurta: 2007-11-22 15:05:42
Nuostabiai pataikėte. Va tą ir rašiau. NUOSTABIAI LOGIŠKA FILOSOFIJA. Folosofija logiška nebūna (o jei ir būan - tai labai retai). Pagarba Jums. Ir ačiū kad skaitot.
Vartotojas (-a): meška
Sukurta: 2007-11-15 12:04:44
Ačiū, harker :)
Anonimas
Sukurta: 2007-11-15 12:00:09
Patiko mintis. Deklaruot vienatvę yra parasčiau, nei būt vienišam.
Vartotojas (-a): giedrex26
Sukurta: 2007-11-14 17:32:27
...vienatvės baimė...gerai pavaizduota...
Vartotojas (-a): Tikras Dearnis
Sukurta: 2007-11-14 13:53:41
Labiau tiktų į trumpuosius žanrus. Per trumpas dalykas prozoje...
Vartotojas (-a): meška
Sukurta: 2007-11-14 10:29:27
Geras komentaras, kvinta. Dėkoju ;)
Vartotojas (-a): kvinta
Sukurta: 2007-11-14 10:22:05
*
jausmas diktuoja mums daug įsakmiau negu protas
Apie aistras Montenis
*
Bet kokia natūrali būsena yra tuo pat metu teisinga, ir patogiausia.
/Montenis apie aistras /
--------------------------------------------------------------------
Mokytojas tik sekančios mokymosi pakopos mokinys; aukštesnė mokymosi klasė - MOKYTOJAS- tas pats mokinys tik jau tarkime antrokas - žinantis ką turi išdėstyti mokiniui - taip, kad mokinys dėsnį suprastų ir suvoktų;
O tikrasis Mokytojas yra Kiekvieno Protas - jo pasirinkimas; (pasirinkimas jame) visa kita egzistencija kurioje jis egzistuoja ir kurioje rinkdamasis mokosi savęs;
*
Neteisinga atleisti jaunystei malonumų vaikymąsi ir kliudyti senatvei ieškoti jaunuose paguodos.
/ apie gyvenimą ir likimą Montenis/
Senis prašantis paguodos, jau nieko nebesimoko, jis jau miręs (mokymosi atžvilgiu.); Jaunimas dar tik geria pasaulio aprašymą, tenkindamas aistras; jei ko mokosi, kas mokosi, tai jas suvaldyti - kontroliuoti; jaunystė energijos metas, senatvėje aitros mažiau ne todėl, kad išmintis, o dėl to, kad energija išdegus; Mažiau energijos silpnesnės aistros; energija ir aistra tai ne išmintis, tai tik benzinas iki žinojimo - privažiuoti;
P.S.
daug kur nesutinku čia su mintimis, KŪRINYS - MINTYS; filosofinis; tokio pobūdžio, toleruoju, kad gal kieno nors ir toksai žinojimas, bet jis man svetimas iš esmės; (Kitoksai modelis; ) šiek tiek išsamiai kas ir kame;
skaityti žinoma įdomu, prisimeni kaip matai, t.y. palygini; bet nesąmonės,; nors ir sąmonės, interpretuoti galima, kad senatvė jaunystei duoda pasaulio aprašymą, kaip jaunystė kūdikystei, tačiau jau kaštono riešute yra medžio informacija; tai egzistencija - protui suprantančiam pasaulio aprašymas, bet tai nėra tikrasis žinojimas, o mokymasis, mokosi tokios sąvokos kurios jau daugiau apima tikrąjį žinojimą - sąmoningumą;
tai gi seni prašantis paguodos, tikrai nieko nebesimoko; jis tik ant įpročio pavadžio būti ne vienas; taip įprato jis per gyvenimą; jis įpročio nelaisvėje; Visą gyvenimą tikėjęs iliuzija, kad jis ne vienas; visi seniai tame inkščia, jie iliuzijos aukos;
ačiū vartotojau niku meška, kad apsilankėte; aš irgi skolinga nelikau; gilinausi; gražiai su šituo jūsų kūriniu pasielgiau; nu jeigu ne, eik "velniop";. (aš vis tiek neapgailestausiu; jeigu jis blogas, tau pasirodys.)