← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/19159

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-11-18 14:01:51

Tik dabar sugrįžau, kad pakartočiau:
- Karile, aš iš tiesų tave myliu...
Nežinau ar aš angelas, nežinau... bet, kad dar be sparnų tai tikrai... Kai juos turėsiu - tikrai pastebės visi, nes nemokėčiau nuslėpti...
Ačiū, Pelėda.

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2007-11-14 18:42:32

skaitau visus is eiles... ka pasakyti??? Verciate sustoti, pamastyti, nusisypsoti... Jauciuosi, kaip pasaku karalysteje, arba Alisa stebuklu pasaulyje- tokia man atmosgfera tiesiog susikurusi. Rasau per daug neieskodama zodziu, tad jei kur pasirodys kvailoka, ar issireiskimas ne visai teisingas- prasau atleisti, leidziu sau fantazuoti... tiesiog sneketi, ka jauciu... Labai silta silta silta... ir trapiai stebuklinga...

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-11-14 17:22:36

Kaip viskas gražiai supinta...lyg mieli žiedeliai patys pintųsi Pelėdos vainiką ,,Dvi nuotraukos,,...visi angelai turi begalniai baltus sparnus...

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2007-11-14 16:05:24

Sako, nebūna stebuklų??? O čia kas? Rytoj mano gimtadienis. Ir štai šiandien dovana. Novelė. Tokia, kokios ir šviesiausiam sapne nebūčiau susapnavus.
Ačiū Pelėdai. Ačiū visiems žoliažoliams, kurie skaitote iš mano, atrodo, taip suspausto kūno pabėgusius žodžius.

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2007-11-14 10:14:45

Besparniam Angelui
Sparnų nereikia.
Jis vistiek Angelas.
....Kaip ir Tu žalioj žolėj.
p.s. linkėjimai iš Meilės Pilies

Vartotojas (-a): klevas

Sukurta: 2007-11-14 10:48:46

Šiltai pradėjau rytą:) Šis kūrinys daugiau pamąstymams skirtas.