← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/18790

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Niekas_Niekur

Sukurta: 2007-11-03 22:22:56

Paskutinė strofa - labai labai labai...
Skaitydamas visą kūrinį, ieškojau, už ko užsikabinti. Nesijaučiau stabiliai. Rodėsi, pulkai minčių lenda galvon, bet trūko joms suknelių. Turiu omenyje, jog gražūs pasakymai, bet neįvilkti. Man norėtųsi aplinkos, situacijos nušvietimo, detalizavimo, ne vien žodžiuose esmę ir prasmę talpinant.
Beje, pokalbis ties viduriu šiek tiek nykokas, norėtųsi minties - papurtytojos.
Bet ką aš čia, jaunas piemuo, raidžių nemokantis ganyti...
Visumoje - kūrinys prigludo. Toks...su vėliniškumu ir skrydžiu. Gyvenimiškai giliai.

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2007-11-03 20:17:11

nesakysiu nieko... :))) labai, viskuo. Jus meistras.

Vartotojas (-a): tyluma

Sukurta: 2007-11-03 20:03:45

AČIŪ,Pelėda ...Perskaičiau ir pasijutau radus Gyvenimo pilnatvę.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-11-03 17:17:08

Įdomiai čia sumastyta, juolab, kad čia veikia tarytum ir realūs asmenys, esantys čia, svetainėje :) Sudomino ir pakankamai vingrus siužetas.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-11-03 11:41:03

...šventai ir didingai nuskambėjo / Neleisk man būti, Viešpatie, tuščiam / ...šio kūrinio perlas -žodžiai, kaip malda...

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2007-11-03 10:05:57

Ak taip... Šiandien Astė kažkokia migla apsigaubusi...
O Vėlinės jau praėjo...
Ir toliau vaizduosim gyviesiems, kad apie Anuos negalvojam, o pabėgę nuo triukšmo ir rūpesčių klausysim, kaip "girgžda durų vyriuos kažkas"...

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2007-11-03 09:53:21

Statinės filosofija
Girgžda vyriuos
Jausmai.