← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/18727

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Vėtra

Sukurta: 2007-11-01 13:58:54

Įdomus. Lyg ir sapnas, vedantis į kasdienišką rytą.

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-11-01 13:28:35

Aha paskutinis... : puodelį kavos be cukraus, be tablečių, be laikraščio ir greit...
O jei rimtai, tai - patiko :)

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2007-11-01 11:35:19

puikus,ypač paskutinis.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-11-01 10:05:28

O gal net bohemiškai;

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-11-01 10:05:09

Labai geras derinys tarp kategorijos > /Moksleivių kūryba/ ir kūrinio, kad ir citata"o ko tu norėtum?
taip rytas atplaukia
ta pačia srove iki pat gelmių
tik jau niekas neklausia
kas ko geidžia - - -
du cukraus į kavą,
tabletę ir laikraštį" ----- ir visas eilius, na jau tikriausiai koncentracijos stovyklose vis tik žmonės mokėjo būti laimingesni, nemirti iš nuobodulio; Jo jie buvo "kietakiaušiai" - "kietakakčiai" , sugebėdavo dar ir pasijuokti, ne pasišaipyti, bet rasti gyvenime žavesio, o čia vis kiek skaitau, tiesiog spekuliuojama snobiškai; keičiasi nuomonė į šią kūrybą bendru mastu. (mano) spekuliacija jausmų rutina, pateikiant lyg išminties formoje, tačiau tai tik butaforija, o parašyta tvarkingai skambiai, jei nesigilinti į turinį; Kaip kad Sudzukis Rošis sakė į padūsavimus "kodėl pasaulyje tiek daug kančios?" kad " tam nėra jokio pagrindo"; "užtenka būti gyvam"; čia tai toksai dvasiškai miręs lyrinis subjektas, bet taip ale intelektualiai...

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-11-01 10:02:34

...gražūs vaizdai...pakeri lakoniški potėpiai...