← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/18305

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2007-10-18 14:12:39

kaip visada- brandzios mintys... verciancios stabtelti... truputelis jumoro. Lengva skaityti, sklandziai limpa... Gerai, itaigiai perteikta nuotaika. Aisku, patinka:)))

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2007-10-18 15:05:21

Minčių brandumas prašosi sudėtingesnės eilėdaros, o gal net ir netikėtesnės kūrinio formos.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-10-18 15:11:02

...pilnaties spindėjimo kupinas kūrinys...patiko

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-10-18 15:52:53

Net nežinau, ką galėčiau bepridurti prie giedrex26 ir radaa išsakytų minčių, tik tiek, kad ir dar vienam žmogučiui (tai- man) irgi patiko ir visi Jūsų kūriniai (kuriuos teko skaityti) patinka: paprastumu, gilia mintim ri(t)mu - viskuo...

Vartotojas (-a): laukimas

Sukurta: 2007-10-18 18:34:57

banalokas texstas. bet įskaitant autoriaus amžių- tvarkingas. tiesmukumas poezijoje tskant nepageidautinas. čia tik mano lėkšta nuomonė , jei ką:)) geros vakarėjimo būsenos:))

Vartotojas (-a): st_a_s

Sukurta: 2007-10-18 18:35:55

Tam ir pranašumas stovėjimo ant kalno - plačiai matosi... tiek į tolį, tiek į gylį. O kopimas į jį nėra lengvas - ir su mintimis nuodėmingomis, ir su audringumais, poelgiais, kurių gal būtų geriau jei būtų nebuvę... Bet taip jau mes sutverti, kad yra taip kaip b u v o...
Iš minčių brandumo atėjusios eilės :-)

Anonimas

Sukurta: 2007-10-18 20:04:00

Labutis. Ataskaita-išpažintis už laiku ir vietoje nubrauktą rasą... Neskubėdamas skaitau jūsų knygą ir vis pasibraukiu... daug gražių ir teisingų minčių. Linkiu geros nuotaikos ir įvairiaspalvės rudeninės kūrybos.

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2007-10-18 22:33:40

ar ne per vėlu atgailauti? ...(juokauju)
Patiko, kaip ir dauguma jūsiškių.

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2007-10-19 13:13:45

Labai natūralus nerimas... subrandintas laiko, nuoširdžiai išsiveržęs šiame kūrinyje gyvenimiškai vaizdingu kalbėjimu, prasmingomis mintimis, vertomis pamąstymo visiems... be išimties... Nerimas, bet ne drastiškas, o su ramiu lyg saviironijos atspalviu čia:)
Patiko.