← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/18102

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-10-12 15:22:55

vaiva saulės juosta, velniu nelengva būti yra žmogaus atžvilgiu, o velniui, tai nei sunku nei lengva, tik kaip velniui; vilkas nežino, kodėl jis vilkas, o žmogus - kodėl jis žmogus.
Tačiau haiku tematikose tos minčių krypties kaip ir nėra. Sakau apie tai, kad vis tik nesiruošiate čia tikriausiai rašyti visko kas, (kaip kartą išsireiškėte) jums ant liežuvio atsiranda, ( arba ant seilės užplaukia...); Aš apie tai.
Man irgi labiausiai patinka prieš paskutinis. Kurį pastebėjo vartotojas, niku O dabar.
O kad jums po jūsų kūriniais nepatinka tokio pobūdžio debatai, tai faktas, kodėl pradedate juos pavyzdžiui po mano kūriniais? kad sumenkint, sukvailint, na gerai jums pavyko nuostabioji vaiva saulės juosta. Aš kvaila, neprašysiu moderatorių, kad tuos visus jūsų pasisakymus ištrintų, yra kaip yra, REIKŠKITĖS. tikriausiai jums tai paįvairins jūsų kasdienybę.
:)

Vartotojas (-a): shakida

Sukurta: 2007-10-12 20:27:44

kiekvienas posmas haiku :) ispudinga

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-10-12 14:11:26

vaiva saulės juosta Parašė komentarų: 287 2007-10-12 14:06:47
Tikriausiai nelengva būti velniu tam, kurs gimė sparnuotas. (Kažkas pasakė:)))

gal neterškite, o šiaip jei čia viską surašyti kas ką sakė, tai gal formumą atsidarykite. Metereologai dar sakė, kad bus šlapdriba, bet nėra. Negaliu atsakyti jums kas tai pasakė, gal klauskite tų kitų vartotojų vartotojau vaiva saulės juosta, o gal tai pasakė jūsų anūkėliai.
:)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-10-12 13:57:47

O iš KONTRASTINĖS - kur čia košė makalošė - LOGIKA ir vienoje ir kitoje, o vis tik Knyga apie San Mikelę nuobodokai parašyta.

Vartotojas (-a): O dabar

Sukurta: 2007-10-12 14:05:48

Priešpaskutinis arčiausiai manęs, bet norisi j raidę suvalgyti (pirmoje eilutėje) :)