← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/18000

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2007-10-10 09:11:10

"Sektorio" >> sektorIAUS. Naudotum Juodas Avis, tokių klaidų iš viso neturėtum. Gal paskolinti?
" paslaptinga auka netrukus pasislėpė" - jau minėjau - nežaisk bet kaip su apibūdinimais. Arba tu rimtą fantastiką rašyk, arba humoristinę. Tuo tarpu šioje vietoje net ironija nekvepia, haha :)
Ką galima iš šios dalies pastebėti - lieki ištikimas karinėms temoms iki nagų galų. Tai, galima, sakyti, lankstumo nepriduoda. Pagrindinis veikėjas - karys. Asmeninio gyvenimo lyg ir neturi, apie nieką kitą nesvarsto, tik apie misijas. Valgyti jam kol kas neprireikė, gamtos reikalais - irgi... Hmmm... kiborgas? Spėju, gana žmogiškas, jeigu sugeba sąmonę prarast. Recirkuliacinė organizmo atliekų perdirbimo sistema įgalintų tokį organizmą apsieiti be tualeto, bet be maisto? Nors batareiką retkarčiais prarytų...

Beje, kas dėl tos makšties - kai kalbama apie dėklą, naudojama kita forma - makštys. "Jis išsitraukė iš makštų peilį"

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-10-09 19:15:11

Pakeisiu tą makštį :) nors jei tai šaltasis ginklas būtų - tiktų ir toks išsireiškimas.