← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/17760

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): st_a_s

Sukurta: 2007-10-02 10:07:20

Žiūrėkime į visumą, o ne į atskirus žodžius... :-)
beje, jais - lietuviškais visi rašome...

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-10-01 23:44:47

Ačiū,Kaimyne... tikrai žodis NET geriau tinka, pakeisti prašysiu moderatorius... SUTINKU SU JŪSŲ NUOMONE , kad reikia susisteminti į atskirą kūrinį - dar padirbėti reika prie užrašų...čia spausdinu mažus gabalėlius iš užrašų, dienoraščių , daugiausiai rašytų ledinėj palaukėje, juos reikia ir pakoreguoti ir susiteminti ...

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-10-01 22:14:44

Perskaičiau Go Away paskutinį dienoraščio įrašą 2007-09-29 ir supratau viską ,gal žmogus patyrė traumą,reikia išsilieti ...juk CNS ne geležis...esu tos srities specialistė, tikrai niekad nepykstu ant savo pacientų...

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-10-01 19:42:02

go away, ačiū už nuomonę, atleiskite man ,jei klystu, bet pasirodė,kad TA JŪSŲ NUOMONĖ PERSUNKTA BAISIU PYKČIU...jei kaltinate mane plagijavimu, tai prašau nurodyti konkrečiai faktus - antraip pati save kompromituojate...APGAILESTAUJU,KAD TAMSTOS KATEGORIŠKOS NUORODOS , KAIP KURTI POEZIJĄ MAN NIEKO NEREIŠKIA, yra čia daug puikių literatūros žinovų -moderatorių ir jei kas man neaišku,SU JAIS KONSULTUOJUOSI...nesupykit,jei ne taip supratau Jūsų komentarą...dar kartą dėkoju už dėmesį...

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-10-01 19:40:42

Išgyventos, žeidžiančios ir tiesiai į širdelę :) Palietė.

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2007-10-01 18:27:02

Tokias eiles, kai šitiek išgyventa, patirta... kas labai akivaizdu prierašuose, galima nusirašyti tik iš savo Širdies... Ir tai visada jaučiasi.
Čia taip pat jautriai ir savitai vaizdingai išsakyti patirti pojūčiai, įtaigi skaudi tiesa...
Žavi išraiška.

Vartotojas (-a): Džyzas

Sukurta: 2007-10-01 17:56:02

O man patinka tokio pobūdžio kūryniai, jie niekada neatsibosta. Juk kiekvienas iš jų turi savitą ir nepakartojamą žavesį. Puikus, labai patiko :)

Anonimas

Sukurta: 2007-10-01 17:24:33

plagiatas nuo pat pavadinimo iki paskutinės eilutės. tiesa, gal ir ne visiškai tiesioginis, bet šis tekstas niekuo nesiskiria nuo krūvos tokio tipo tekstų (tik tiek kiti - kartais būna visai neblogi). kalbėjimas svetimomis frazėmis - štai kas čia.
jei nori rašyti kaip visa krūva prastų "poetų" - tęsk, tai tau puikiai sekasi.
jei nori rašyti savitai - pamiršk viską, ką įsivaizdavai apie rašymą (gali tik rimo suvokimą pasilikti - tas visai pusėtinas). tada atsisėsk ir užrašyk tai, ką turi savo galvoje, o ne ką radai svetimuose eilėraščiuose. tik prieš kiekvieną žodį gerai pagalvok, ar tikrai jis atėjo iš tavęs, ar, visgi, tai perskaitytų eilėraščių aidas.

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2007-10-01 21:09:38

Giedrės kūryba iš širdies-kad taip rašyti,reik visa tai patirti 'savo kailiu'Go Away turėtų įrodyti savo žodžių teisumą.