← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/17422

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): gurgulyte

Sukurta: 2007-09-22 23:02:38

geras :)

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-09-21 14:12:27

...skausmingas, bet ryžtingas-tai gražu...

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2007-09-21 13:52:01

gal ir ne visai satyra,bet mintys patiko.

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-09-21 13:40:17

Nieko tokio: Kvinta. Atleidžiu už gramatines klaidas... Žaviuosi Jūsų nuomone ir kasdien vis labiau. Bet prie ko čia kepuraitės, tai ne įkirtau (na, žemas intelekto koeficientas - ką jau padarysi): o iš mudviejų kūrinių: mano aseilioto eiliaus+Jūsų komentaro - tai jau tikrai satyra gavosi šimtaprocentinė. :)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-09-21 12:10:20

"Smūgis tik bac žemiau pilvo:
Nesitaikius, tiesiog iš akies." --- kas čia gimdymas stangos?

nežinau perskaičius šitą darbą galvoju kaip įsprausti jį į satyrą. Yra sarkazmo, tik jis pateiktas "apseiliotai"("seiliškai") labai silpnas antras posmas, jį patvarkius iš pagrindų būtų eilėraštis, su sarkazmo ir ironijos potėpiais. Satyra, tai sakyčiau intelekto koficiantas, dvasinis sąmonės lygmuo toksai labai jau žemas; juokiamasi čia iš tai, kas visiškai nekelia juoko - t.y. nelimpa satyros žanrui. Na tokiame stiliuje (ar tai juokinga ir kas vertybė, kas tikra?): " numezgiau kepuraites šiltas, gražias, brangių siūlų, savo vaikams savo angelams, o tie lengvatikiai, išėjo į aikštę, o ten perversmo ceremonija, tik bac ir nunešė jų galvas tankai, negalėjo nusiimti prieš eidami, tokie geri siūlai, norinčių jas įsigyti būtų per akis, bet dabar nėra kepuraičių, ot beširdžiai, molinės širdys") satyra, taip kaip?
Satyros žanrui nelimpa, o sarkazmo ironijos yra, bet reiktų labai padirbėti ir gautųsi neblogas eilėraštis.
dabar tai ne kaip atrodo. (atsiprašau už gr. klaidas)

Vartotojas (-a): st_a_s

Sukurta: 2007-09-21 09:34:52

:-))) ... :-)

Vartotojas (-a): antanas vėjyje

Sukurta: 2007-09-21 07:45:28

eilėraštis pilnas gerų minčių . venk rimuoti tas pačias sakinio dalis, stringa ritmika.