← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/17403

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2007-09-21 00:09:08

na, man kiek kliuvo,
nes tekstas sentimentalumo turi,
per daug čia žodžių kai taip skauda, trumpinčiau

Vartotojas (-a): fizrukė

Sukurta: 2007-09-20 22:10:17

Tegul ateitis bus tyra ir graži,
Viltis iš naujo atgims širdy,
Mama atleis, o Tu -
Kursi naują pasaulį kartu... :)

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-09-20 21:47:57

...nuoširdžiai suskambėjo...

Vartotojas (-a): laukimas

Sukurta: 2007-09-20 20:35:46

ir aš tau viską atleisčiau...:)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-09-20 18:53:38

jau toks negražus, va kaip keistai galvoja tie poetai, tereikia parašyti žodį mama, ir jau kūrinys, arba parašyti žodį tėvas ir jau gražuolis kūrinys, o jei dar tėvynė, kaip ilgiuosi, nu ir viskas. Spekuliacija. gal dienoraštinis, (jei čia autorius ir lyrinis herojus viename ir būsiu užpulta įžeidusi tamstos santykius, lyg į tarpą įlindusi.) tačiau aš kaip skaitytojas reiškiu nuomonę apie kūrinį. banalus iki siaubo.
įdėkite vietoje žodžio mama, drauge, arba mylimasis , arba, kaimyne, O!!! ( neturiu omenyje vartotojo Kaimyno,) bet pažiūrėkite kaip tinka. Va jei būtų kaimynas kaimynui, kūrinys iš kart įdomesnis, o dabar, spekuliacija paviršiukai ir kam tai įdomu daugiau gali būti.
jūs vartotojau debesu_piemenaite, tikrai geresnius kūrinius rašote, įdomesnius, meniškesnius, o šitas vienas iš blogiausių. spekuliacija, panegirika, paviršutiniškumas; Jo forma tokia, atrodo " tai eik ir kalbėk su ta mama savo, ko dabar čia ją pardavoji, tai yra santykius, juk tai liečia tik žmones. "Spekuliacija, globalesnės minties jokios. jausmingumas, kur čia jausmingumas. gal iliustracija, gal užsimetimas kokį kūrinį galima rašyti."

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-09-20 17:33:39

Viltingas pasiūlymas... :) Ech, kad tik lengvai kurtųsi tas naujas pasaulis...