← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/17395

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2007-09-30 22:10:57

sakyciau, aktualia tema palietete... Taip parastai ir aiskiai:))). Puikiai parinktos metaforos tam. Skaudus ir grazus kurinys...:))))

Vartotojas (-a): fizrukė

Sukurta: 2007-09-20 22:42:26

Gražus eiliukas, miela skaityti,
Klajūno mintis - dalia purpurinė... :)

Vartotojas (-a): gungnir

Sukurta: 2007-09-20 20:05:34

lyg visai nesavo noru išvykęs, bet savo troškimu parvykęs... visam laikui..

Vartotojas (-a): Vynas

Sukurta: 2007-09-20 19:35:29

Tiesa, kurią lyg ir žinome, bet dažnai pamirštame, suvilioti miražo...

Vartotojas (-a): st_a_s

Sukurta: 2007-09-20 17:53:43

taip. lyg paskui mėlynąją paukštę...

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-09-20 15:04:04

...labai,labai gražus ir prasmingas kūrinys,yra itint jausmingų originalių vietų,rodančių,kad AUTORIUS turi didelų kūrybinį potencialą- viskas čia yra teisingai, bet kai Tėvynėje susiformuoja po vadinamosios Laisvės vėliava dolerių ištroškusios klikos viską valdančios ir žudančios - tenka klajoti...kiek nežinia...

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-09-20 14:48:17

"...Metai vis gula į karstą,
Žmogus pasaulio bendrabuty..." - ypatingai originali eilių vietelė :)
"...Vieno gyvenimo maža,
Antrasis deja nedygsta..." - o ši labai prasminga ir gražiai skamba.
ir viskas gražu, nors ir liūdnoka gaidelė jaučiasi. Visgi man patinka visa Jūsų kūryba. ir labai. :)

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-09-20 14:47:34

Tie vykę kūrinyje esantys įvaizdžiai eiles praturtina. Įdomiai ir vaizdingai sueiliuota apie klajūną. Nepritariu artbo nuomonei ta prasme, kad klajojimas nera lygus klajojimui. Klajokliu galima pavadinti su gentimi keliaujantį asmenį. Taip pat klajokliu gali būti tremtinys, kuris negalėdamas grįžti į gimtinę dažnai priverstas klajoti, ten kur jam pačiam nejauku. Trečia klajoklių rūšis - piligrimai, kurie, keliaudami į svečias šalis turi konkretų tikslą, o jo klajonės yra prasmingos. Na, tai tik mano kuklūs pamąstymai. O gal Sodininkas turėjo visai kitą viziją, kai rašė šį kūrinį.