← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/17324

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): st_a_s

Sukurta: 2007-09-19 10:49:24

pakeliantis virš vienumų, šešėlių, ledėjimų...

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-09-18 20:32:38

Šių eilių spindėjime - spindi nakties spindėjimas, nors ir skausmingas...

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2007-09-18 19:45:00

Didingų kalnų grožis, jų dvasia, suteikusi nusiraminimą po aitrių nusivylimų ir geliančių išgyvenimų... tarsi paguoda...suteikusi stiprybės tuomet
...ir dabar, palikusi nuostabiai išreikštus prisiminimus.
Visada žaviuosi.
Ačiū Jums.

Vartotojas (-a): Vėtra

Sukurta: 2007-09-18 19:14:08

Taip sklandžiai, kad priminė klasiką.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-09-18 19:03:37

Ačiū už apsilankymą, mielas Sodininke, ir už bičiulišką patarimą - jis man patiko,atsisakau žodžio šiame, taigi dabar t.b. Nakties spindėjime ugnies tiek snaigių /LABAI PRAŠAU MODERATORIUS PATAISYTI/dėkoju.

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2007-09-18 18:51:37

Kai skaitant kūrinį kyla įvairios asociacijos su realaus gyvenimo tikrove, vadinasi, autorius ne šiap sau padebesiais lekiodamas jį rašė. Jei kartais skaitytojo asociacijos ne visada sutampa su autoriaus užkoduotomis ar atviriau "pasufleruotomis", kūrinys vis tiek padėjo lavinti skaitytojo vaizduotę, meninį skonį ir plėsti jo akiratį. Šis jausmingas ir giliaprasmis eilėraštis būtent toks ir yra. Net išjungęs kompiuterį, kurį laiką lieki jo traukos lauke.
Tik pirmosios strofos pirmoje eilutėje, kad būtų išlaikyta ritmika su kitomis strofomis, ar nereikėtų atsisakyti arba žodžio ŠIAME, arba UGNIES? NAKTIES SPINDĖJIME UGNIES TIEK SNAIGIŲ; ŠIAME NAKTIES SPINDĖJIME TIEK SNAIGIŲ. Tai tik bičiuliška, neįpareigojanti pastabėlė. Viską lemia ŠVENTA autoriaus valia. Sėkmės :)

Vartotojas (-a): Brolis

Sukurta: 2007-09-18 18:29:28

kažkas skaudaus ir apvilto, bet... nepamirštamo, brangaus.gražiai nuskambėjo - "šiame nakties spindėjime..."

Vartotojas (-a): genys

Sukurta: 2007-09-18 17:01:44

Taip išties jausmingas, na, toks subtiliai išreikštas jausmas slypi eilutėse. Jauku.