← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/17059

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2007-09-12 20:54:02

skaudzios realijos... mes visi tampame nei sis, nei tas. Nebertinamas zmogus, nera ( kai kuriu pasamoneje ar sirdyse) meiles savo zemei, sao zmonems. Nera atsakomybes jausmo- tikra degradacija. Ir kaip atsilaikyti, kaip islikti savimi????? Esame stiprus ir atlaikysime- tik gaila, kad dauguma, vis tik, nelabai to ir supranta... Sumaterialejimas ir siaip. Eiles paliecia tema is pagrindu. Graziai, subtiliai isieskoti zodziai:))

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-09-11 19:44:31

Ledėja žodžiai eilėse... Svarbiausia, kad ledu nevirstų skaitančiųjų širdys. Sujaudino.

Vartotojas (-a): žuvėdra

Sukurta: 2007-09-11 15:19:33

Mes čia gyvendami taip nemokam vertinti Tėvynės. žinoma Tėvynė nekalta. Aš geriau patylėsiu. Giedryte, rašyk taip ir toliau ir bus mums visiems gyventi lengviau. Ačiū.

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2007-09-11 10:20:09

"Beviltiškai dega burtažodžiai šakelės beržinės..." šiame ypač gražiame vaizdinyje tiek daug sutelpa...
Daug virpančios kartu su stingdančiu šalčiu nevilties, daug skausmingo nerimo...išties jaudinančiai tikroviškai ir kartu vaizdžiai perteikta.

Vartotojas (-a): Irma

Sukurta: 2007-09-11 05:22:24

UI kaip aš tų snaigių laukiu, tik nežinia ar teks išvysti. Giedre Jums gėlytė!!!