← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/16868

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-09-05 17:08:49

O čia jau matau du pasisakiusieji Sodininkas pritaręs poniai Taurijai, kuri teigia, kad kvintai (t.y. man) norisi linksmiau. O man nieko nesinori išskyrus, kad nekalbėtumėte mano vardu.
Tai gi kūrinyje nieko naujo, vieni štampai. Štampais poetiniais piešiama panorama. Štampai tai kas jau dažnai kartojasi daugelio poezijoje, o monotonija migdo. Tai mano nuomonė apie kūrinį.
:). bet tai nereiškia , kad ji reikalavimas autorę niku radaa, nekurti ir nerašyti. Tik vieno iš skaitytojų nuomonė. Kalbėkit už save, mano vardu nereikia, sveikintina tai ar ne, bet man to norėtųsi, kad mano vardu neteigtumėte.

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2007-09-05 06:42:18

...Būsenos akimirka, į kurią galima pažiūrėti ir siauresne, ir platesne prasme.
Liūdesio virpesys...tiksliau, liūdesio ir emocinės kaitos virpėjimas (su viltimi), nuostabiai trapiai įsiliejantis į dienos peizažą ar Laiko atkarpą.
Iš pačios Sielos gelmės.
Patiko, labai. Pasiimsiu. Ačiū.

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2007-09-04 22:48:19

Visiškai sutinku su Taurijos nuomone.

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-09-04 20:36:49

Platus gi Jūsų žvilgsnis ir gilus :)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-09-04 19:46:01

O je. Perskaičiau ir . saulė spidulei verkia, lietus juokias kaip ir visada verkia. Ko jie dabar verkia?
vandenys teka, nu ir teka. O diena žinoma gesta, na taip, jos ir nebuvo, čia viską tas oro atmosferos ( iš kelėtos sferų 500km. aukštyn juosiantis Žemės planeta) ją ir padaro; Visa tai girdėta šimtus kartų. variacijos, nors sakote mes vsi asocialai; gal. Neįdomus, girdėti įvaizdžiai išsireiškimai poetiniai. Tikrai skaitosi nuobodžiai. Bet jis normalus. eilėraštis ne paistalas. Tik migdo. ( mano nuomone)
:)

Vartotojas (-a): Brolis

Sukurta: 2007-09-04 18:35:14

Plačiai, jausmingai, bet su liūdesio gaidelėmis... Gražiai nuskambėjo. Patiko.

Anonimas

Sukurta: 2007-09-04 18:27:26

Nuostabus žvilgsnis :)
Meniškas , kūrybiškas.

Anonimas

Sukurta: 2007-09-04 18:25:19

dainingas ir labai smagiai suskambėjo.
patiko forma.
aišku, saulė, ašaros ir lietus nėra retas įvaizdis, bet šiaip darbas vertas dėmesio.