← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/16800

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-20 01:51:44

kas ne mano (viskas ką aš publikuoju, yra mano, skaitytojau pasivadinęs slapyvardžiu 25 kadro nėra , tačiau būna tokių gudručių, kurie atidaro tinklalapius, pavyzdžiui kaip tikslas,lt (paskui dingsta susišlavę ten publikuotus tekstus, kurie yra, ne jų>>>) ar nebūsite tokių vagių rato atstovu?

tekstas mano. jei jus tai domina, o jei turite priekaištų, tai nemeiškite čia, kad tekstas kurį publikuoju kaip autorius yra ne mano, prašyčiau konkrečiau komentuoti. jums sakau, skaitytojau į jūsų šį komentarą po mano tekstu, komentaro kopija :

25 kadro nėra Parašė komentarų: 232 2010-04-19 23:45:52
ne jūsų

Anonimas

Sukurta: 2010-04-19 23:45:52

ne jūsų

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-09-02 23:21:49

Gali, ir dar kaip gali, tai surišta, visos žinios yra paimamos bandymais, jie materijoje. Galime daug žinoti iš eksperimentų kurie buvo Himlerio atlikinėjami per antrąjį pasaulinį karą. Kalbu veikimo principe. O aforizmas apie išmintį. įžvelgti kiek imti BŪTINA - išmintingumo požymis. Viskas pasakyta.
Bet nesutikti su tai kas išsakyta jūsų teisė, gerbiu, toleruoju jūsų nuomonę, žmogau niku Kaimynas.
Tačiau mintis nesukeičia.
:)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-09-02 17:15:24

nesakiau kad karas, o rašyti asmeninių laiškučių kūrinių vietoje, sentencijų ir aforizmų, tai gi ne mano stilius, ir apskritai mano požiūris toli gražu prasilenkia su tokiu; tai tikriausiai pagrindinė jūsų bėda, kodėl nesupratote šios minties: "Įžvelgti kiek būtina - išmintingumo požymis." tai ne apie jūsų - mūsų kiemą; vartotojau boar. prasimanėlis. na ir finalui - jei norite asmeniškai pasikalbėti apie kur taika, kur karas, ir prasimąnymus tai tikrai prašau nedaryti komentaro vietoje.
:)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-09-02 16:51:35

jei reikia spėt paleist, jau paimta per daug - gali ir nespėt, o gali ir maišą aukso gaut, kai duonos rėkė būtinybė, o aplink jau karas - skrenda bomboniešiai, žvelk giliau ir plačiau. boar.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-09-02 14:49:35

Cha - Cha - tokiu atveju : O kam gimti? - negimti ir negyventi yra lengviau?, taip atiduodant kitoms gyvybės formoms - kurių daug rūšių jau išnyko, dėl žmogaus gyvybės formos veiklos Žemėje, žmogau niku (slapyvardžiu) Ana Marija. Pamastykite tada apie tai...
TAI GI - "Įžvelgti kiek būtina - išmintingumo požymis"
:)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-09-02 14:33:01

Nemanau kad ji liūdna, santykis liūdnas, o realybė, tai tik viena iš daugelio realybių. Šiaip tai čia apie žmoniją. Jei ji būtų išmintinga - ekologijos pusiausvyra nebūtų taip pažeista, ir eko sistema taip pat. O duota yra viskas, kiek žmogus išgali paimti - bet neįžvelgia į priekį. Gal tai ir yra pažinimas...
Tai tik jūsų dėmesys fokusuotas į vieną iš realybių jums kelia liūdesį, toksai santykis jūsų į tai. Reiškia jums norisi liūdėti , pasirenkate ir pasiimate, iš viso to, liūdėti. Žmogau niku Besparnis angelas.

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-09-02 14:18:14

Tikrai taip, Ilona: "Įžvelgti kiek būtina - išmintingumo požymis" ir apie tai glaustai ir išmintingai išdėstyta. Tik, kad dažniausia žmogeliai nori apžioti daugiau, o ne kiek būtina ir dar be galo išmintingais dedasi esą ir prieš kitus didžiuojasi. :( Tokia liūdna ta gyvenimiška realybė.

Vartotojas (-a): Džyzas

Sukurta: 2007-09-02 13:46:36

Pritariu, išmintinga :)