← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/16777

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2007-09-24 23:30:27

gražu, lengva.
taip ir pradedi niūniuoti (:

Vartotojas (-a): Indrutaja

Sukurta: 2007-09-17 18:54:34

Kodėl jum viskas atrodo banalu? ;O Jau atsibodo net...kur tik pažvelgsi ten visur vis kažkas kažkam banalaus. Prieštarauju! :) Negi visiems jau taip patiktu jei visi kūriniai būtų be prasmės, be rimo, be grožio, be jausmo? jeigu tai butu tik eksperimentai? :) Na gi, žmones, juk banalybes kaip ir aštrumas, suteikia kūriniui kažko naujo, nepatirto. Jeigu čia nebūtų banalybių ir to švelnumo, jausmo, nemanau kad kurinys vadintusi Romansu, ir šeip butu padrikas.
Tikrai labai gražios eilės:))) O kad girdėtumėt, kaip jos gražiai skamba atliekant su gitara:)))))))) Mano mylimiausios Laimos eiles ;))))

p.s- atleiskit už klaidas:)

Anonimas

Sukurta: 2007-09-04 13:21:52

o man labai patiko, ... labiausiai trečiasis eiliukas :)))

Vartotojas (-a): mylimiausia

Sukurta: 2007-09-02 15:18:06

Gražu. Nejučia pradėjau niūniuot po nosim ;)

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2007-09-02 13:02:48

ačiū už komentarus, pati šių eilių irgi rimtai nevertinu, tiesiog tokia buvo nuotaika. O ežeras buvo tada nuostabus, žvaigždės - irgi krito. Juk būna taip ar ne?

Anonimas

Sukurta: 2007-09-01 23:41:14

Malaja sako tiesą - būtent pasišaipymo iš kančios ir trūko "romansui". O nebūdamas romansu, tekstukas tampa kiek monotoniškas ir banalokas.

dar kiek pašlifuok ir įkalk priedainiukus tarp stulpelių. Pvz, paskutiniąsias eilutes. bus liuks romansiuks ;)

Vartotojas (-a): malaja

Sukurta: 2007-09-01 23:13:09

iš dalies nesutinku su Katythe: vadinamieji žiaurios meilės romansai juk turi ryškią savybę tiesiog "draskyti širdį", pabrėžtinai rodyti jausmus ir jų pasekmes, nevengiant netgi banaliom atrodančių, seniausiai girdėtų klišių; tiesiog visa tai balansuoja ant rimto - nerimto požiūrio ribos, čia pat ir meilė (ką ten, tiesiog supermeilė) - ir distancija, pasišaipymas iš meilės kančių.
Ot būtent šito - tos distancijos - čia ne per daugiausiai, dėl to žanrą geriausiai atitinka tik pavadinimas, ir šito mažoka.
Sveikinu už drąsą imtis tokios formos :)

Anonimas

Sukurta: 2007-09-01 18:46:23

Gal būt --> galbūt
neužgęstu --> neužgestų

antrame posme sutrinka ritmas, nes kirčiuojame ne myliU, bet mYliu.
taip pat ne moterIs, o mOteris.

užgęs --> užges.

Labai jausmingas, bet jausmai labai banaliai pateikti. Per tas pačias krentančias žvaigždes, ledines moteris, širdis ir narvus. Siūlyčiau nebijoti eksperimentuoti.

Ir dar poros kablelių trūko, padėsiu.