← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/16281

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Irna Labokė

Sukurta: 2007-08-14 23:48:43

Tema pasirinkta labai jauki, tik, gerb. autoriau, ritmika klumpa, neišlaiko silabinės dermės, tačiau matau kaip galima nesunkiai ai ką sutvarkyti...

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-08-15 01:08:01

Ačiū, Irna, už nuomonę, tačiau aš silabine eilėdara nesinaudoju...Silabinė eilėdara susiformavo devynioloktame amžiuje- ja parašyti D. POŠKAUS, S. STANEVIČIAUS, A. STRAZDO, A.BARANAUSKO kūriniai.
Man artimesnė SILABOTONINĖ eilėdara. Ją ištobulino ir galutinai įtvirtino Maironis.Ja persunkti S.Nėries kūriniai ir eilė kitų 20 amžiaus Lietuvos poetų .

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-08-15 09:24:06

Ačiū labai, Ramune,Jūs teoriškai 100% teisi...bet aš rašau taip,kaip lietuviškai išmokus šnekėti esu--kirčiavimas taisyklingas,ar ne nežinojau...TEGUL TAI BUS PRISKIRTA TARMIŠKUMUI, TAIP KIRČIAVO TADA KAUNE ,bent mano aplinkoje...tačiau visada lauksiu Jūsų pastabų ir imsiu domėn kirčių mokslą,man jis įdomus...labai gaila,kad tie taisyklingai kirčiuoti žodžiai man svetimi...

Anonimas

Sukurta: 2007-08-15 09:37:45

Jaukūs vasaros vaizdai :)

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2007-08-15 10:30:43

Nuostabiai šiltomis poetinėmis spalvomis nutapėte besibaigiančios vasaros vaizdus, išpintus gražiais vaizdiniais besidžiaugiant dar vis jos grožiu su ilgesio ir liūdesio užuominom...
Labai patiko.