← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/15246

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-06-30 23:56:29

...dar dėl žodelio pražydėjęs...mūsų namuose buvo amžinas kažkieno žydėjimas,nes supo mus didelis sodas su daugybe gėlių ir visokiausių augalų ,taigi priešdėliai prie žodelio -ŽYDĖTI ,TURĖJO SAVO SUBTILYBES--pvz.pražydęs žiedas--tai jaunas,ką tik prasiskleidęs,pražydėjęs -tai pilnai išsikleidęs,o peržydėjęs,kai žiedlapiai jau bekrentą...

Anonimas

Sukurta: 2007-06-30 23:36:10

Labai gražus kalbėjimas. Plaukiantis..

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-06-30 23:09:37

Ačiū,Nanyna,tegu lieka kaip yra...kalba kintantis dalykas,tarmiškumas ne nuodemė...mano TĖVELIS VISADA LAUKĖ gražaus RUDENIO ... JIS sakydavo --Laukiu gražaus rudenio...Ir man sunku atsisakyti to Rudenio...nepykite.
Pražydėjęs žodis tarmiškas... irgi iš senų laikų... tegu lieka.
Žinoma klaidas reikia taisyti.Ačiū,kad stovite lietuvių kalbos sargyboje,lenkiu galvą žemai...apgailestauju,kad Jus pirmo dvi paskutinės eilutės nuvylė,tačiau man JOS LABAI PATINKA,YRA BRANGIOS IR AŠ jų lauk nemesiu.Gerbiu Jūsų nuomonę ir dėkoju už ją.

Vartotojas (-a): mundus

Sukurta: 2007-06-30 17:21:42

visada atgaiva tavo žodžiai...

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-06-30 12:04:43

...ačiū,Ievute, pastebėjai TIKRAI nuotaika skirtinga...dvigubas nuotaika dvelkia ir M.K.Č. paveikslas - ir džiaugsmingas virpesys ir stigdantis skausmas...vadinasi kažkoka prasme pavyko tai atskleisti...Čiurlionis nuostabiai moka sukurti savo kūrinyje tą daugiareikšmę nuotaiką, pažvelgdamas tarsi iš kosmoso...Tuo Genijaus drobės ir yra PASLAPTINGOS, NEPAKARTOJAMOS savo gelme ir žvilgsnio platumu...JO MINTIS neišsiamiama...

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2007-06-30 11:36:52

audringi jausmai. dvi dalys- skirtinga nuotaika.

Anonimas

Sukurta: 2007-06-30 08:58:25

Gražiai sutverta..