← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/14664

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2007-06-16 00:35:50

Tai jau tiesa.

Vartotojas (-a): Baltas lapas

Sukurta: 2007-06-10 22:18:19

tik širdyje kvatosies...
o išorėj ar kas matys?

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2007-06-10 21:31:46

Kvatokis ir dainuok,kad ir kitais žodžiais.Linksmas žmogus-geras žmogus.

Anonimas

Sukurta: 2007-06-10 18:36:46

migle? o kartais ne MiglOJ?
rimavimas primytyvokas,
visa kita jausmingai švelnu ir skaudu,
laikykitės

Anonimas

Sukurta: 2007-06-10 15:33:37

ale vos ne „Dainuok, širdie, gyvenimą“...
Kvatok, Grėjaus širdie, gyvenimą :)

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-06-10 14:32:20

Širdy nusijuokti ir vėl dainuoti - kaip įsijungti nematomą variklį, leidžiantį gyventi toliau ir kitaip... Gal net geriau? :) Patiko :)

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2007-06-10 14:03:09

Linkiu dainuoti ir kvatotis, nes dainavimas ir juokas kelia gerą ūpą, ( net man, pesimistui iš prigimties)kuris žmogų gydo kaip vaistas. Sėkmės kūryboje ir gyvenime, mielas Grėjau :)

Vartotojas (-a): tyluma

Sukurta: 2007-06-10 13:50:46

na,vis tiek skausmingas tas juokas...Bet gera minties pozicija.Vyriška.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-06-10 13:01:27

Oi tikrai juokingas, kaip multikas"coliukė" čia tas varlinas, kur valgyt atsibodo sako motinai: " ženytis noriu" ir varlė motinėlė jam parnešė "žmoną" Coliukę riešuto kevalėlyje; tai ji ta Coliukė bėgo, bet ne pas jį, o nuo jo; ten vėžys nukirpo lelijos lapo kotą, ant kurio sėdėjo ta Coliukė, ir gulėjo graikiško riešuto kevalėlio puselė, ir plaštakėlės su siūlu - buksyru tą lapą tempė, daug jų buvo tų plaštakėlių, bet tas siūlas trūko ir, ir... paskutinę sekundę toks vabzdys ją nunešė nuo lapo briaunos; paskutinę sekundę, iš to varlino, nespėjusios pačiupt jos, žalios letenos jau lapą sugavusios ir jos besiekiant.
Nu jis toks kvatoklis varlinas iš balos iš to filmuko, atrodo tas lyrinis herojus, ir tas kūrinukas, iš kart išsipiešia man, kaip tas visas filmuko epizodas; ir ta muzika, tas bėgimas, tų plaštakių skridimas ir vėl varlinas, ai gerai bus ir be tos "žmonos" vėl kvatojasi, kvaksi ir lūpomis čepsi, gaudo mašalus.
Labai žaismingas, multiplikacinis kūrinukas.