← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/14209

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): rbridė

Sukurta: 2007-05-24 20:30:30

Nuostabus eilėraštis, puikiai "surėdytas"...labai patiko.

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2007-05-24 16:04:28

Patiko. Net labai.

Anonimas

Sukurta: 2007-05-24 13:59:54

patiko. kitą dalį nuomonės pasiliksiu sau. nes tai, kaip aš suprantu, yra mano reikalas. :)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-05-24 09:46:54

nesuprantu Kaimyne, ką jūs čia supratote, krikščionybė ir ne kaimo pirkioje, bet ji iš laikmečio kai dar ir mieste asla buvo plūkta. na viskas visai ne taip kaip rašiau, bet jums taip, kaip jūs tai supratote. Ačiū, kad skaitote. Čia man ištisą traktaatą reiktų parašyti ir ne puslapio, kad jums atskleisti kas parašyta, o trumpai tai > šviesa - atgaila - norai.
Gal tai jums bus raktu, dabar jūs norite suprasti, ką parašė autorius slapyvardžiu kvinta, bet jei jūs būtumėte grandinėmis sunkiomis surakintomis kojomis kad nepabėgtumėte ir rankomis, išvaromas tik dirbti, pastoviai pusbadžiu - galvotumėte apie maistą, kurio negavus reikiamo kiekio organizmas pasidarys nebenaudingas vergvaldžiui ir jis jus "užvers" - kaip nuvarytą arklį, juk norai būtų kiti, jei viltis būtų gyva, dar rusenanti, kad kažkada, gal dar nespėjus numirti jūs tapsite laisvu ir galėsite kada panorėjęs sėdėti ne tamsioje kameroje, be langų, o bet kada žvelgti į žydrą dangų, ar žvaigždėtą, bet kada galėsite susigauti žuvį, ir dar uodegą katei numesti. Bet jei jūs būtumėte tas vergvaldys, jūsų norai dar kiti būtų. ai gi čia ne apie bausmę, čia esmėje NORAI. Kas jie ir kurie ji tikri, kas juos įtakoja, kokia rolę jie suvaidina gyvenime, ar noras, kuris atrodo tau tavuoju yra tikras tavo, širdies noras, ar tai tik masinė hipnozė - pažiūrėjus reklamą, blizgančių plaukų, gražios figūros primaitintos kokiais nors medikamentais - maisto papildais kur tau yra įteigtas grožio etalonas ir tu jo sieki. ( tai čia pats primityviausias pavyzdys) vienu žodžiu ar noras kurį laikai savo noru, YRA TIKRAS TAVO ŠIRDIES NORAS, AR TU JO NET NEGIRDI IR NEŽINAI, IR SUŽINOSI JĮ TIK MIRDAMAS IR TAI GAL... JUK MIRTA VISI ir vergai ir vergvaldžiai, ir nieko nenusineša su savimi išskyrus išgyvenimus, bet ir kita vertus gyvenimo prasmės suvokimą. Kad ir legenda, Kristus mirė nužudomas, ne legenda Dž. Bruno mirė ant laužo, ko galėjo ir nebūti ir tai buvo jo valioje - atsisakyti pažiūrų. Pirmiausiai jis iki to laužo dar puvo 8metus savo tėvynės kalėjime. O pažiūros jo laike pasitvirtino. Mokslo buvo patvirtintos, nebent jį sudegino. Kas tokie, kokių pažiūrų...
Na čia apie Norus, kurie vis tik mus valdo. ar jie tikri.ir t.t. labai plati erdvė pamastymams ir kiekvienam individualiai Nebesiplėsiu. Čia triptikas.