← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/13524

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-06-15 09:54:53

Straipsnis rašytas 2002 m., todėl daug naujausių faktų čia paprasčiausiai nepaminėta, nes tai nebuvo įvykę.

Anonimas

Sukurta: 2007-04-30 18:57:43

informatyvu. dėks;)

Vartotojas (-a): Izabelė Terhoven

Sukurta: 2007-04-30 17:55:53

Pataisiau skyrybą, kalbos klaidas.
Tekstas pakankamai išsamus, įtraukia ir sudomina. Straipsnis parašytas tikrai puikiai.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-04-30 17:10:57

Tikrai kurioziška situacija. Ypač kurioziškai, kai ima koks žurnalistas rašyti straipsnį ar interviu apie tokius dalykus, kuriuos visiškai neišmano. Čia turiu omeny ne vien fantastiką. Dažnai laikraščiuose ar televizijoj pasitaiko keisčiausių "klausimėliškų" situacijų. :)

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2007-04-30 16:56:50

...teko skaityti kultūros leidinyje vieno vaidintuvo (atseit, Lietuvos rašytojų sąjungos nario!) interviu su vokiečių leidyklos, atiduodančios tikrą duoklę fantastikai, atstove. Kai šis išdidžiai pasigiria, kad nežino nė vieno lietuvių fantastikos autoriaus, vokietaitė gražiai nurodo V.Norbuto, K.Paulausko, B.Balaševičiaus pavardes. Situacija (panašėjanti į TV „Klausimėlį") būtų juokinga, jei nebūtų graudi :)
Ačiū, mielas Arnoldai, už šį darbą.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-04-30 16:45:59

Tekstas nuskenuotas, tad galejo kas nors ir įsivelti. O fenzinai - toks žodis fantastikos judėjimo entuziastų terminologijoje tikrai egzistuoja, žodis kildinamas nuo angliško žodžio fanzine, reiškiančio mėgėjišką žurnalą, leidinį.