← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/13520

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2007-04-30 15:00:32

nemaciau kad haiku.;) bet vistiek . kazkas;)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-04-30 14:56:43

Nors pavadinimas pateisina, sniego tirpsmu girtas. Tai gi pavadinimas
*Pavasarėjant*, bet tikrai, geras, vaizdas tikrai tas, ir žemė garuoja, (buvau nepaskaičius pavadinimo. o vaizdą tą pamačiau, tai įrodymas, kad pavasarėjant gruodo vaizdas ir atmosfera tikai atskleisti - haiku efektas. A t s i p r a š a u. tos nuorodos kaip ir nereikia, juk pavadinimas nurodo. vot tai neperskaičiau. geras. labai geras.(reikia neskubėti, šiuo atveju pavadinimas būtinas. aš tikrai jo neperskaičiau. Nieko netrūksta.
:)
labai geras. atsiimu tuos žodžius, nes nuorodos netrūksta, ji pavadinime. Įsimėgstamiausinu.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-04-30 14:44:04

Man (kaip skaitytojui) trūksta nuorodos girtas KUO? nes dabar gautųsi, lyg ir artojas girtas, kreivai arimus suaręs, o jei būtų "pavasariu" girtas gruodas voliojas, "kovo šlabdriba"... ar dar kuom nors, ne būtinai pavasariu, bet kažkuo, tada būtų gerai, nekliūtų.
nes pats žodis "girtas" suteikia vieną prasmę, girtas tai apsinuodijęs alkoholiu; trūksta nuorodos, ypatingai, kai tas žodis "girtas" šiame eiliuje, randasi šalia žodžio "voliojas". tai va man toksai iš karto kliuvinys, su tuo "girtas voliojas".
Įdomus. Labai fainai čia> "apkamšytas arimais gruodas".
:) pavasario pradžia, viskas nutirpo, toksai, yra atmosfera ir žemės garuojančios kvapas.

Anonimas

Sukurta: 2007-04-30 14:38:09

minimalizmas ne visad gerai, ypac kai is jo iseitu geras darbas, o dabar cia niekas, ore kybo ir tiek.

Anonimas

Sukurta: 2007-04-30 14:37:22

pavasario darbai darže:)
atitiko orą už lango,
tik va, silpnokas gal šiek tiek pasirodė,
nepajutau tos gyslelės...