← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/13514

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): piratas

Sukurta: 2007-04-30 18:04:12

nesikankink, Vlabur, varyk neskaitęs, tu gi kovotojas pas mus, prieš bet ką, už bet ką, bile kovot, valio, ura, tegyvuoja

Vartotojas (-a): Izabelė Terhoven

Sukurta: 2007-04-30 18:02:00

Jokia čia reklama :) Mane iš tiesų sudomino šitas kūrinys... Kažkada pati rašinėjau fantastikas visokias, bet vaikas dar buvau, yra čia mano pirmieji bandymai (dabar ir aš sau reklamą darau :D ), bet ne itin aš jais žaviuosi, todėl tikrai įdomu paskaityti gerai parašytą kūrinį ;)

Vartotojas (-a): piratas

Sukurta: 2007-04-30 17:54:29

nu nieks gi neverčia skaityt - nenori nereikia

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2007-04-30 17:28:26

...užrišant maišą, visada daug jame klosčių būna.
O dabar kaip velvete – tiesūs, lygiagretūs takeliai :)
Reikėtų prisiversti pasiaukoti skaityti tuos 60 skyrių...

Vartotojas (-a): piratas

Sukurta: 2007-04-30 14:32:08

čia po truputėlį mezgasi visos būsimos siužeto linijos. Kadangi kūrinys labai ilgas (apie 60 skyrių), tai ir įžanginių skyrių nemažai gaunasi, todėl, skaitant internete kasdien vos po vieną dalį, susidaro įspūdis, kad kūrinio pradžia - tai pabirų, tarpusavyje nesusijusių skyrių makalynė. Toliau viskas pradės glaustis į vieną daiktą, išryškės pagrindiniai veikėjai.

Kai dėl viso kūrinio, tai jis įdėtas mano svetainėj, ten mano akaunte adresas yra. Bliam, nežinau, gal čia negerai padariau - reklama lyg ir gaunasi :)

Vartotojas (-a): Izabelė Terhoven

Sukurta: 2007-04-30 12:07:58

Visgi labai įdomu. Tik kai taip dalimis kasdien skaitau, vis sunkiau darosi į vieną siužetą viską supinti. Bet laukiu. P.S. O gal galit e-mail'u atsiųsti visą kūrinį? ;)