← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/13485

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): meška

Sukurta: 2007-11-11 12:56:25

Labai prasti komentarai, kvinta, atrodo, kad ne mano kūrinį skaitėt, o velniaižin ką. Reikėjo į žinutes rašyti, o ne po kūriniu palikti tokius, atsiprašant, perliukus: "makulatūra", "pravalas" ir t.t.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-11-09 20:03:25

:D

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-11-09 20:02:42

aš irgi nepriimu čia tos dalies, kursyvu; šiaip tai vėl kitas giedrius, atrodo ne pagyvenusi pora, o ne taip seniai apsivedusi pora, paskui pragyvenusi tariamą medaus mėnesį, nu ar pusmetį ir pradėjusi zulintis savo kampus; (tai nereiškia apsivedusi, bet po pusmečio gyvenimo; )
čia atrodo kiti žmonės; diena 26kovo, specialiai pažiūrėjau, jau tokia diena buvo, čia toksai fintas, kad skaitytojas pradėtų žiūrėti, "AK juk ta diena jau buvo"; ane? :D
čia kito kūrinio šeimyninė scena, gal ne šeimyninė, bet besigludinant kampus, kaip dvi girnos, gludinasi; arba arba; kitas kūrinys, "veiklus" - aktyvus temperamentu; veržlus, bet po kursyvu teksto, mažas fragmentėlis; ievos šiaip jau nebuvo, čia minimas tik Giedriaus bendravardis, giedrius, ir atsirado kažkokia nauja persona kūrinyje - naujas herojus moteriškos lyties; žiūrėsim kas bus toliau; dialogas gan gyvai parašytas, atrodo net tempo ritmas jaučiasi, abu veržlūs, greitos nuovokos; kiti žmonės, vienas kitas, o dar vienas naujas; skaityti nenuobodu šitos dalies; (kursyvu kažkas dar kito.)
:)

Vartotojas (-a): meška

Sukurta: 2007-04-29 18:31:08

Pradžia pasvirusi, nes tai "tekstas iš užrašų knygutės". Ačiū, kad skaitot :)

Anonimas

Sukurta: 2007-04-29 17:37:13

am,
patiko pykimasis, toks gyvenimiškas,
aš panašiai pykstuos :D
patinka ir kūrinys kol kas, tik ar ta pradžia turi būti pasvirusi?