← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/13415

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2007-04-28 19:01:06

Pabaigoje - gerai. Šiaip atsisakyčiau tikslaus skaidymo į posmus, nes eilėraščiui proza tai neprivaloma. Galbūt pernelyg daug paaiškinimų (visokių "nes" ir panašiai). Visai neblogas.

Vartotojas (-a): jolija

Sukurta: 2007-04-26 21:56:30

Paprastai susilaikau nuo komentarų ir pagyrų,bet kad radau kažką sau artimo, tai galiu gi ir prisipažint.

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2007-04-26 21:34:36

Talentingo autoriaus svarus kūrinys.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-04-26 21:14:00

aga, čia tas prietaras, kuriuo vaikai tikėdavo: jei užmuši vorą kryžiuoti bus nelaimė, sakydavo vieni, o kiti sakydavo, jei užmuši vorą kryžiuotį bus lietaus;; tai čia tas antrasis.
laužą voras mato gerai, savaip, bet gerai, taip kaip bitės mato dūmus, dūmų pagalba aviliai kopinėjami; tai va kai voras nemato laužo neįtikinamai; bet visumoje, graži liūdna pasaka;
gyvas gamtovaizdis labai ir nuotaika sukurta; patiko atmosfera gyvumu. liūdnas smėlėtas upės krantas, apsiniaukusi diena, baigiantis smilkti laužas tuščia ir smėlyje matosi pirmi lietaus lašai pasisėję, sučirškia kartais į laužo smilkusius įkrisdami. vėjo visai nėra, kai įsilys tai lys kokias tris dienas, tiršti debesys. va tokį vaizdą nupaišė man tas eilėraštis. o tie nerūpestingi žmonės laužą paliko, nors smėlis, nors upė, bet toliau jau žolė ir miškas kitoje upės kranto pusėje. tikrai nerūpestingi, be tik stiklų pačioje upėje dar nebūtų primėtę - šukių sudužusių butelių.
gyvas vaizdas, patiko tuom.
:)

Vartotojas (-a): Pranis

Sukurta: 2007-04-26 20:41:29

Manau, labai geras ir didžiai prasmingas. Neįžiūriu nei „tempimo“, nei kitų esminių trūkumų, kurie menkintų eilėraščio vertę. Šaunu.

Anonimas

Sukurta: 2007-04-26 20:32:24

pradžia subtiloka, bet gal kiek per daug ištempta,
tuo tarpu pabaiga geresnė, joje viskas dailiai persipina, labai trapu.

Vartotojas (-a): Džyzas

Sukurta: 2007-04-26 20:14:10

Gaila voro :(