← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/11335

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Izabelė Terhoven

Sukurta: 2007-04-22 13:48:32

Gera, išsami rašytojo charakteristika, labai džiaugiuosi.
Šiek tiek užkliuvo "ir iki šiol jo kūryba pakankamai aukštai vertinama." Galbūt nereikia inversijos arba keisčiau "iki šiol autoriaus kūryba vertinama žanro mėgėjų kaip itin... (čia jau Jūs surastumėte žodį, apibūdinantį rašytojo kūrybą).

Svarbiausia, kad tikslas pasiektas - rašinys iš ties sudomino pasidomėti šio rašytojo kūriniais.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-03-08 00:36:35

Kai kuriuos pataisymus jau atlikau, atkreipdamas dėmesį į pastabas

Vartotojas (-a): borušė

Sukurta: 2007-03-30 08:54:52

esu realiai prisilietusi prie šio rašytojo kito kūrybos aspekto - eilėraščių... todėl labai džiaugiuosi šitokiu domėjimusi - ir toliau tai...

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2007-02-21 01:36:31

Geras mostas, mielas Autoriau. Tikrai ačiū!
Gal kelios smulkmenos.
Kalakutiškės kaimas (vienaskaita).
Sūnus Nerimas Norbutas (Kėdainiai).
Galima net įvardinti, kas stabdė „Samariečius" (net po autoriaus mirties!..).
„Svetimų stichijų nelaisvėje" rankraštis prapuolė, atrodo, rašytojo mirties dieną.
Kūrinio siužetas man yra žinomas (esu skaitęs), nes 6-erius metus teko glaudžiai bendrauti su Vytautu.
LITUANICON-90 metu siūliau įsteigti V.Norbuto vardo premiją geriausiems lietuviškosios fantastikos autoriams. Bijau suklysti, bet atrodo, kad vėliau kažkas yra tapęs net tos premijos laureatu (?).
Rietavo savivaldybė saugo fantasto atminimą (išraiškingas antkapinis paminklas, koplytstulpis sodybvietėje).
Po autoriaus mirties Sūduvos zoninis mokslinės fantastikos klubas (Marijampolės inžinierių namuose) buvo pasivadinęs „Sirijus, 222" (kas yra skaitęs, tas tikrai sutiks, kad labai įžvalgus V.Norbuto kūrinys).
Lietuvos nepriklausomųjų rašytojų sąjungos archyve yra V.Norbuto stojimo į LNRS pareiškimas, kurį reikėtų pasiskaityti „literatūrologams", mėgstantiems iškraipyti šios kūrybinės organizacijos atsiradimo aplinkybes (pats bilietas atiduotas saugoti sūnui N.Norbutui).

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2007-02-21 11:20:51

Kiekvienas, žinantis kas konkrečiai slypi po šia „skaudžia dvasine trauma", sutiks, jog tai – ne sovietinis žargonas.
Vytautas labai pergyveno, bet kilniaširdiškai atleido kaltininkams...
Labai vertinu Dearnio traktuotę šioje vietoje.
Nieko įžeidaus, bet priminta.