← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/11176

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2007-02-15 18:40:27

Atsiprašau, galbūt perlenkiau. Man tokios tematikos be alternatyvų nelabai priimtinos dėl vidinių nuostatų. Jeigu žvelgti į patį tekstą ir dialogus (mintis), rašyti jūs sugebate gerai.

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2007-02-16 18:55:07

kodėl tokia idėja - abejingumu išbandyti meilę? rašyti tikrai galite ir gebate, tačiau dėl turinio ginčyčiausi.

Anonimas

Sukurta: 2007-02-15 13:46:37

Kai visas kūrinys - vien mazochizmas, nepateikiama jokia alternatyva - tai jau prasta rekomendacija pačiam autoriui :)
Galima dešimt puslapių prirašyti apie tai, kaip ramiai ir metodiškai žudomas žmogus, tačiau ar tai bus tas kūrinys, kurį norės skaityti dauguma? Aprašinėti tikslus ir metodus - dar ne grožinė literatūra.

Vartotojas (-a): ryžtinga_veronika

Sukurta: 2007-02-15 14:40:46

kreipimąsis į :
aišku, dėkoju už objektyvią (DuokDie) nuomonę ir į kiekvieną kritiką stengiuosi atkreipti dėmesį (tarkim, su jūsų paskutiniu sakiniu visiškai sutinku - taip, galima beprasmiškai aprašinėti žudymo metodus ir jokios literatūrinės minties ten nerasime), tačiau su pirmąja išsakyta mintinimi norėčiau nesutikti - alternatyva galbūt neparodoma tiesiogiai pirštu, tačiau tikrai yra. Juk pagrindinė mintis nėra tai, jog vyriškį iš pataloginės meilės nužudė mergina. tai tik šalutinis aspektas. Galbūt, interpretuojant jūsų žodžius, to nesugebėjau išreikšti.

Vartotojas (-a): ryžtinga_veronika

Sukurta: 2007-02-15 14:41:19

taisau : į --aurimaz--

Vartotojas (-a): ryžtinga_veronika

Sukurta: 2007-02-21 23:12:37

FTB agentas... mintis nebloga. gal ir reiks išbandyti kitoje serijoje. :)