← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/10666

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2007-01-25 22:11:07

Pradžia man labai patiko. Tas vienkartinis videoklipas ir kt. Bet neišlaikei to lygio. Ausį ima rėžti žodžių su priešdėliu ne gausa ( nelygiai, nenurimstančiojo, negirdėtą, nepastebimai ir tt ). reikėtų paieškoti antonimų. Eilėraščiui kenkia ir abstrakcijos (Visur vyravo nenusakomas atsainumas.)

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-01-26 00:03:49

Ramui_xmanui: jūsų teisė džiaugtis tuo rašiniu arba perskaičius sumalti viską į miltus. Nesileisdamas į polemikas prašau Jūsų žinutes rašyk su kuo daugiau lietuviškų simbolių. Kitas dalykas - nesikeik. Netgi lietuviškai. Čia ne Minedo svetainė.

Vartotojas (-a): Vynas

Sukurta: 2007-01-25 16:18:47

Mielas jausmas perskaičius. Ypač, jei nenarstai, skaitai, ir tiek. :)

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-01-25 14:15:57

Tam skaitytojams ir palikau įsivaizduoti kokio kaimiško stebuklo laukę eilėraščio lyrinis subjektas. O kodėlgi negali būti kaimiško stebuklo?. Visa kita kritika yra visiškai teisinga, jai pritariu.

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2007-01-25 14:05:55

Taip ir nukelia į vaikystės metus-kaimą...Nelabai sutinku su eiliuko pavadinimu-argi stebuklai būna kaimiški ir miestiški.?Kažkaip prašosi pakeisti kitaip-tai mano nuomonė.

Anonimas

Sukurta: 2007-01-25 13:54:17

Gražių minčių ir išsireiškimų tikrai yra, bet aš juos vistiek perdėliočiau savaip. Eksperimentuokite.