← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/101070

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2024-03-03 15:43:33

Ateis laikas, kai žmonės ilgėsis tuštumos.                                                                                                            Graži ir artima yra netuščia tuštuma rytiečių piešiniuose, kur dažnai daug erdvės ir vietos virš ir aplink vaizdą… Regis, rytiečiui jau pati tuštuma y r a vaizdas. Tai ta tuštuma, kuri yra laisva ir niekam nevergauja. Tai gilios tuštumos užuomina, pagarba tuštumai, kurioje lengvai skrenda mintis ir plinta garsas arba gali driektis sodri tyla, kur akys lyg du paukščiai žaidžia tarp savęs toje piešinio tuštumos erdvėje. Kur trys taškeliai ar trys plonos linijos didelėje lapo erdvėje yra lyg trieilis – haiku – apie erdvę. Apie tuštumą. Apie vaizduotę. Apie laisvę nuo tuščių, nereikalingų daiktų. (Internetas)                                                           Tuštuma yra nykstanti, besitraukianti iš pasaulio. Kaip ir jos sesuo tyla.  Mūsų dvasiose, mūsų protuose taip pat daugėja tuštybės. Ir kartais užklumpančios beprasmybės akivaizdoje sugauni save vis dažniau mąstant apie tuštumos… prasmę.