← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/100859

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Mylėk Artimą

Sukurta: 2024-01-19 10:11:45

Paskutiniu metu manojo gyvenimo teminis žodis, raktas yra„buvimas". Buvimas su kitais, dėl kitų, pajaučiant buvimo skonį – o jis yra visoks. Paskutines dvi vasaras teko atlikti praktikas senelių namuose. Šis eilėraštis turi reikšmę. Šiandien vyrauja tarsi jaunystės kultas, kai senas yra išmetamas už borto. Kokia žmonijos tragedija yra kito žmogaus atmetimas, sugalvojimas, kad „jis bevertis". Ši visuomenė atmeta senus žmones, nes tai neva našta. Iš čia ir kyla visokios eutanazijos idėjos... O iš tikro, kaip 25 metų jaunuolis galiu pasakyti: mes turime daug ko pasimokyti iš senų žmonių, kad ir patys vėliau turėtume ko pamokyti jaunimą. Mes esame vienas kitam reikalingi net labiau nei patys manome.

Moderatorius (-ė): piemenaitė

Sukurta: 2024-01-18 21:43:39

Ne visos bobutės šustros.
Bepigu postringauti apie bobučių privalumus, kai dar nesi „pagyvenusi“, kai nesergi ir tau nieko neskauda, o mirtis, rodos, kažkur toli toli už horizonto.

Senatvė tai nuolatinė kova, ir kaip tik tokiame amžiuje, kai esi nusilpęs ir mažiausiai begali kovoti. 

Vartotojas (-a): Ramunė Vakarė

Sukurta: 2024-01-18 17:32:11

O taip, o taip: visi privalumai išvardinti. :) Ir teisinga nuostata:
Padarėme visa, kas svarbiausia, dabar mes laisvos,
Ilsimės, džiaugiamės, mylime ir dargi tobulėjame.