← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/100290

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Moderatorius (-ė): piemenaitė

Sukurta: 2023-04-18 18:06:21

Beržai ne tik gražūs medžiai, bet ir naudingi. Be sulos beržai priskiriami vaistiniams augalams. Vaistinių, gydomųjų savybių turi beržų pumpurai, kuriuose gausu įvairių medžiagų, tokių kaip eteriniai aliejai, rauginės medžiagos, karotinas, dervos, askorbo rūgštis, saponinai ir kitos biologiškai aktyvios medžiagos. Iš šių medžių pumpurų spaudžiamas gydomosiomis savybėmis pasižymintis eterinis aliejus. Beržų pumpurų antpilas naudojamas kaip kovos su reumatu ar vidaus organų ligomis priemonė. Iš beržų pumpurų ruošiamas ir nuoviras. Pumpurai ir lapai taip pat naudojami antpilo gamybai: antpilą vartoti rekomenduojama, gydantis bronchitą ir kitas kvėpavimo takų ligas. Kvėpavimo organų ligų prevencijai ir gydymui itin naudingos beržuose esančios antiseptiniu, prakaitavimą skatinančiu, atsikosėjimą lengvinančiu poveikiu pasižyminčios medžiagos.
Manoma, kad atsirėmus į beržą, iš jo galima pasisemti pozityvių jėgų, neutralizuoti neigiamas mintis, iš kūno ir dvasios išvaryti nuovargį bei atgauti dvasios harmoniją. Internetas.