← Atgal

Prietranka UŽRAŠAI

Sukurta: 2010-03-03 19:18:06

"Raganos niekad nepraranda vilties, nes raganos vilties neturi turėti."

Sukurta: 2010-01-14 21:07:16

mirties nėra, nes „tas didžiausias blogis – mirtis – visiškai mūsų nepaliečia; juk kol esame gyvi, mirties nėra, o kai yra mirtis, mūsų nebėra.“ (Epikūras).

Sukurta: 2010-01-13 20:23:40

1)jei vėžlys pradeda bėgti pirmas, tai Achilas jo nepavys, nes turi nubėgti iki taško V, kad jį pavytų, tačiau vėžlys bus taške V1 ir t.t. Kol Achilas pasieks tašką V1, vėžlys jau bus taške V2 ir taip ad infinitum.

2)iššauta strėlė ir juda, ir nejuda – strėlė negali judėti, nes ji nejuda tam tikro erdvės taško ir laiko momento atžvilgiu. Visą strėlės brėžiamą trajektoriją galima suskirstyti į tokius laiko ir erdvės momentus, ir kiekvieno iš jų atžvilgiu strėlė bus statiška, kai tuo tarpu bendrai erdvės ir laiko atžvilgiu ji bus dinamiška.

3)Jei būčiai yra būdinga įvairovė, vadinasi, būtis yra daloma, o daloma ji gali būti tik tol, kol jos dalys turės dydį. Jei prieisime prie dydžio neturinčių dalių, toliau dalyti nebegalėsime. Būtis susideda iš tų dalių, kurios gali būti dalomos, o tos dalys, kurios negali būti dalomos, neturi ir dydžio. Jei būties dalys neturi dydžio, tai jo neturi ir pati būtis, kaip tų dalių suma Tačiau dalys negali neturėti dydžio, nes tada ir visuma neturėtų dydžio "0 plius 0 lygu 0". Tačiau būtis juk yra. Vadinasi, ji susideda iš begalinio skaičiaus dydį turinčių dalių ir yra begalo didelė. Taip mąstydami, gauname išvadą, kad būtis neturi dydžio ir kartu yra begalinai didelė. Akivaizdu, kad tai yra prieštaringa, vadinasi įvairovė yra prieštaringa ir dėlto jos būti negali.


x)Zenonas Elėjietis.

Sukurta: 2009-11-20 16:08:12

Οἶνος καῖ ἀλήθεια.. :)

Sukurta: 2008-05-20 18:01:54

Nedovanok gyvai lelijų - geriau atnešk jų prie mano kapo.

Sukurta: 2008-04-04 12:40:31

į aukštybes nebesikeliu - ir taip dangus pakaušį bado..!